Gå til innhold

Stikkinger i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Flere her som har mye "mensensmerter" som kommer å går hele dagen?

Har hatt dette i 1 1/2 uke nå, er 5+5.. og lurer på om det er normalt?

Og når det vil avta? Er utrolig irriterendes og litt småvondt til tider.. Varer under et min hver gang og forsvinner en stund å så kommer tilbake..

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mest sannsynlig livmoren som tøyes og strekkes i takt med at baby og morkake dannes og vokser.

Jeg hadde i alle fall mye av det sist.

Helt harmløst, men til tider veldig ubehagelig.

:)

Skrevet

sitter her og kjenner på stikninger nå... sist jeg var gravid varte stikningene og menssmerte i 12 uker, fikk velskapt jente, så for meg var det ikke farlig. litt irriterende, med menssmerter, men pytt pytt

Skrevet

Ifølge legen min så er det helt normalt med litt menssmerter, men blir smertene veldig sterke, så kontakter du lege med en gang:)

Men altså, normale mens-lignende smerter er visst helt vanlig.

Skrevet

Jeg har normalt sett helt sinnsykt sterke mensensmerter med oppkast og slik, så er ikke så ille som det:) Men kjenner det er litt ubehagelig til tider.. Nevnte det for legen i dag, men han sa liksom ingenting om det..

Men godt å høre det er normalt hvertfall :) Ble litt bekymret .. :)

Skrevet

Det går nok bra:) Tenk hvordan det jobber og strekker der inne da:) Skulle bare mangle at vi merker litt;)

Skrevet

Jepp, helt normalt! Har det nå,og hadde det i mitt første sv.skap og :)

Skrevet

Ja, det er som de andre sier livmoren som strekker seg. Så egentlig er det en fin ting. (Hvis du klarer å se forbi at det er skikkelig ubehagelig da, he, he). Det betyr at graviditeten utvikler seg som den skal :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...