Gå til innhold

Juss 1. 2. og 3. avdeling- Privatist


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått vite at det ennå er mulig å ta disse avdelingene som privatist. Er det noen av dere som har gjort det? Jeg kan nemlig ikke følge et studie da jeg reiser mye i jobb. Spesialierer man seg innenfor jussstudie eller er det påbygging. Har lyst på airlaw eller noe i den gaten, finnes det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det var endel juss studenter her for en stund siden så jeg dytter og håper på svar.

Skrevet

Jeg har master i juss, men ikke som privatist. 1. 2. og 3. avd er felles for alle, det er i 5 avd. du spesialiserer deg, når du velger valgfag samt via masteroppgaven. Men det får du vel ikke tatt som privatist eller? Jeg er usikker.

 

Men hvis du reiser mye, hindrer det vel deg ikke i å følge normale studier, og ikke som privatist? Det er ingen obligatorisk undervisning i jussen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...