sarabi Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Da testet jeg positivt på ondag 17,satte in egget onsdag 3. jeg håper at det er vår tur nå. Tatt HCG hos legen i dag, venter på svar. Etter 3 år med prøving og 2 innsetninger så håper jeg det er vår tur. CB digital viste klart gravid. Håper at blodprøven viser det samme. Ønsker dere alle lykke til, veit at det er en tøff tid som vi går imellom, håper det order seg for alle her inne. har vært veldig lærerikt å lese alle innleggene her, mye jeg har lest meg til her som jeg ikke viste fra før.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 ÅÅÅÅÅÅ GRATULERER!!))))))))))))))))) endelig er det dn tur!!) nyyt tiden framover;) håper å komme etter om to uker;) har satt inn 2 egg idag;)hvor mange satt du inn forresten`? masse lykke til videre!!!) god varm klem fra
sarabi Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2009 hei tøysekroppen jeg håper at di fester seg hos deg denne gangen, det jeg gjorde var at jeg jobet 50%, å var rolig i 2 uker. det er noe jeg annbefaler. ønsker deg masse lykke til. Det ble lagt inn ett egg denne gangen og fikk 4 stk til å fryse. sender deg en god varm klem tilbake. ,
Pia76.. Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Gratulere så masse:))) Dette fortjente dåkk ja,,etter 3 års prøving var det deres tur no:) Som du sei,,dette er en krevende prosess. Derfor blir jeg gla hver gang jeg hører att noen av dere lykkes. Da er det jo HÅP for oss andre å. Masse lykke te i tia fremmover:D
elmaaani Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Gratulerer så mye! Som sliter/prøver vil nok de første ukene virke uendelig laaaange, men er så verdt det når du endelig kjenner bebisen sparke! Lykke til videre!
Gjest lille fiol Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Gratulerer så utrolig mye, det er så godt å se at noen virkelig får det til. Kos deg med spira di!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå