Gå til innhold

hvordan visste du at dere var seriøse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på da dere ble sammen med samboeren/typene deres?

Når i forholdet visste dere at "NÅ er vi sammen" eller at det skulle bli noe mer ??

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ble sammen med mannen min hadde jeg tenkt å ha det litt gøy en mnd eller to og så dumpe han. Han regnet også med at jeg kom til å dumpe ham etter en mnd eller to og planla å nyte det så lenge det varte.

Ca ett år senere godtok vi begge at det nok var litt mer seriøst enn det og flyttet sammen. Nå har vi vært sammen i 12,5 år og gift 7,5 av dem.

Skrevet

Etter en måned=)

da var vi på tur sammen og da bare følte jeg at dette var mannen for meg..

vi har vært sammen nå i 7,5år og er forlovet og har snart 2 gutter sammen.

Skrevet

HI her,

Jeg spør ettersom jeg har gått ut med en i 3 måneder nå:) Vi bor på avstand, men jeg føler bare at han kan være den "rette" alt.. Skal møte hans familie i sommer, og alt går virkelig bra. Så begynner folk å spørre da "er dere sammen nå??", litt vanskelig å svare på sånnt synes jeg.. Vi har ikke tatt dette direkte opp, men vi har diskutert giftemål haha synes det er litt ironiskt;)

Skrevet

stol på magefølelsen:)

Skrevet

Første gangen jeg traff han så hadde han dame, men amors piler traff nok ganske godt den ene kvelden for da jeg traff han igjen et par uker senere så hadde han dumpa dama si, for han visste at han kom til og treffe meg igjen denne kvelden;)

Resten er i historie egentlig: vi flytta vel sammen ganske raskt, han fridde etter 2 mnd og etter 4 månder var jeg gravid med et planlagt og ønsket barn;) Nå har vi vært sammen i 2,5 år og venter nr 2 i desember;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...