Gå til innhold

hvor skal babyen sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lar dere babyen sove fra dere kommer hjem? på rommet deres eller eget?

Har slitt med baby før som ikke sov ordentlig det første året men lå mest i senga mi. og tenkte at denne gangen skal det bli bedre.

tenkte å ha babyen i vogga rett ved siden av senga mi så jeg kan løfte ho rett tilbake i senga etter amming, den første tiden, for bare tanken om å måtte gå ut av senga og inn på et annet rom virker mere slitsomt.

Men roer barna seg fortere når de ligger på et eget rom eller er det samme om de ligger i egen seng ved siden av mor? erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde småen på vårt rom lenge og fra han var 4 uker til han ble ca 5 mnd sov han natta gjennom (eller i hvert fall 7-8 timer i strekk ... natt nok for min del). Deretter begynte han å våkne en del om natta etter at vi begynte med fast føde, men det har nok mer sammenheng med at han hadde skikkelige problemer med innføring av fast føde enn at han lå på vårt rom. Men barn er jo forskjellige da. Jeg kjenner jo andre som fikk en helt annen tilværelse av å flytte barnet på eget rom. Her derimot spilte det ingen rolle, så det var liksom greiest å ha ham nære oss om natte (=mer søvn).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...