Gå til innhold

Hvordan holde graviditeten sjult lengst mulig? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva med å samle noen råd om hvordan holle graviditeten sjult lengst mulig?

Selv sliter jeg med å finne måter å gjøre det på, ikke lyst å lukke meg inn hjemme heller.. Tenkte å holde det hemmelig ca til 3-4mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du i forhold til alkohol ute og sånt? Jeg pleide å be om virgin mary (= blody mary uten vodka) på utesteder, eller kanskje alkoholfritt øl. Til middagsmat ute pleide jeg bare be om farris og si at jeg var på slankern og huffe meg over at jeg la på meg vekt, ha ha, så slapp jeg at noen spekulerte på hvorfor jeg ble rundere.

Skrevet

Ja, er nok litt festglad jente.. Så hvis jeg en dag bare ¨nei ikke drikke ikke røyke¨ samtidig så tror jeg folk lurer.. Røyken er lagt på hylla, og håper jeg klarer fortsette med det etterpå svangerskapet også :)

Da sa jeg bare at jeg trengte spare pengene jeg brukte på røyk og at jeg ville slutt.. Men alkoholen er det verre med..

Skrevet

si du går på antibiotika eller noe, pga. infeksjon e.l der nede... da spør de ikke mer!

Skrevet

Det er jo ikke værre enn å bestille alkoholfrie varianter av drinker du pleier å like, eller alkoholfritt øl/vin. Det er bare å passe på å stikke bort til baren alene eller la den som følger med bort bestille før deg eller eventuelt være grei og kjøpe med for de andre :-) Jeg var en del ute før jeg hadde lyst til å fortelle noe uten at så mange merket noe, kun et par veldig babysjuke venninner ;-)

Skrevet

ja, men tenker også på forspill.. Vi sitter somregel hos en eller annen til rundt kl 24 før vi går på byn... Bytte etikette?? Eller bare ha vann på ei spritflaske og blande med saft? Passe på å ha så lite at en ikke kan dele ;) hehe

Skrevet

Romessens + sprite, he he. Det var min løsning å ha "ferdig blanding" :-D

Skrevet

Mamma holdt graviditeten med meg hemmelig i 5,5 måneder. Hun var ikke dårlig heller så sånn sett gikk det greit. Hvorfor MÅ man g ut hver gang anledningen br seg. Hvorfor ikke ta en rolig kveld hjemme med venner og finne på noe. Blir jo kjipt om du er sånn som liker å reise ut titt og ofte, da kan man ikke alltid skylle på andre ting uten at det blir rart. En ting er jo kanksje å da roe det ned litt, sien man er gravid,, men man kan f.eks ha med ferdig blandet drikke. Ikke drikke så mye at du egentlig skulle vært drita, men sitter deg edru som bare det=) andre ting er jo å si du går på penicilin, antibiotika eller tar en type medisiner for øyeblikket som mister effekten ved alkohol, elelr at du skal til legen for å ta noen prøver å må da unngå å drikke alkohol...

Skrevet

Jeg ble avslørt fordi jeg var så trøtt og kvalm, orket rett og slett ikke være med på alt lenger. ( Sa ikke at jeg var kvalm, men var bleik og slapp) Venninna mi sa det nesten før jeg skjønte det selv:"Du er gravid!" Ikke lett å skjule det for alle ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...