Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 10+2 i dag og nå er jeg nesten symptomfri. Jeg har vært veldig kvalm, men det har nesten gitt seg.

Eneste jeg merker ganske godt, er at jeg blir fortere sliten og trøtt. Har jeg vært litt aktiv en dag, så kan det gå to- tre dager før jeg er opplagt igjen.

Er fortsatt på toalettet om natten, men det varierer hvor ofte. Alt fra 2 til 5 ganger.

Flere som har mindre symptomer når de er 10 uker på vei?

Jeg har bestemt meg for at ingenting skal gi meg bekymringer igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den siste setningen din var skikkelig søt:

"Jeg har bestemt meg for at ingenting skal gi meg bekymringer igjen".

Tror nemlig mange bekymrer seg unødig.Har man mange symptomer kan det bekymre-har man få er heller ikke det greit...

Lener meg til det samme som deg.Jeg tar ting som det kommer her!

Er ikke så langt på vei som deg,men dog...

Lykke til videre i svangerskapet!!Klem

Skrevet

Det var å en måte å skrive en setning på. Lurer på hvor tankene mine var når jeg skrev den.

Jeg har bekymret meg mye til nå, derfor hadde vi en ekstra UL i sist uke. Der var alt bare bra. Fikk se hjerte banke og litt bevegelser.

Har jo lest at symptomene avtar etter hvert.

Skrevet

I mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer annet enn at brystene vokste og at jeg var mer sulten enn ellers. Slik var hele svangerskapet. Var veldig takknemlig for det, og fødte en velskapt pjokk til termin.

Ikke bekymre deg så mye - prøve heller å nyte svangerskapet!

Skrevet

god innstilling! jeg prøver å tenke det samme jeg også, men det er ikke alltid like lett...

mine symptomer har også avtatt i det siste. ikke lenger kvalm, ikke ømme bryster, raper ikke lenger, og har ikke sure oppstøt. det eneste som henger igjen er at jeg tisser ofte og våkner veldig tidlig på morgningen av at jeg er sulten. var også litt bekymra de første dagene, men, men tenker at det antagelig er veldig normalt, vil ikke la meg bekymre. jeg skal uansett på kontroll og ant UL på tirsdag. blir spennende å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...