Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Er ikke det litt drøyt å kalle et barnetv program for Uglefaen???
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Haha HI, det høres ut som de synger fuglefaan og uglefaan. Det er helt sykt. Jenta mi sier faktisk uglefaaaen.. hahahah.. Huff.. Det må være en deeper meaning!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 HI igjen bra det ikke bare er meg som tror de synger om Uglefaen...........
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Uglefa-ar! Men jeg har også hørt det samme.
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Hehe... Jeg trodde også først de sang dette, men skjønte jo fort det var uglefa-ar da ;-) Humrer likevel fortsatt litt når introen kommer og ungene synger med, og synger uglefaen med stor innlevelse.
Mittens ♂♂ Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Haha, akkurat dette synes jeg de sang også Skjønte jo at det måtte være noe annet, men det høres skikkelig ut som de synger uglefaan. Eldste synes tydeligvis også det, for han stemmer i. Heldigvis uvitende om hva han egentlig synger for noe
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 hi hi hi hører det samme selv men jeg er kent for å høre mye rart når folk synger. Tror nok han synger uglefaaaaaren... helt på tryne!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 ho ho ho....no lo jeg godt! Uglefar er vel det de synger ja...... Det er jo nrk vi snakker om så det hadde vel vært rimelig uaktuelt med uglefaan.... ;-)))
LoveActually Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 HAHAAA ;-0 Ler så tårene triller.... Og glad det var flere enn meg som tenkte mitt om denne sangen... he he...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #11 Skrevet 19. juni 2009 Hmm er det det de sier, jeg pleier å nynne Fuglefjas!
Mamma'n til Thias Skrevet 19. juni 2009 #13 Skrevet 19. juni 2009 jeg ler så jeg griner! Er det mulig... jaja, det er vel ikke så lenge til "bæææ bææ lllllll" blir til uglefaen her i huset heller. Synes forøvrig inneholdet i serien er kjedelig. Men... nå er guttungen hekta på Drømmehagen også, så alt er vel mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå