Gå til innhold

Uglefaen på barne-tv...............


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det litt drøyt å kalle et barnetv program for Uglefaen???

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Haha HI, det høres ut som de synger fuglefaan og uglefaan. Det er helt sykt. Jenta mi sier faktisk uglefaaaen.. hahahah.. Huff.. Det må være en deeper meaning!

Skrevet

HI igjen

 

bra det ikke bare er meg som tror de synger om Uglefaen...........

 

 

Skrevet

Uglefa-ar!

 

Men jeg har også hørt det samme.

Skrevet

Hehe... Jeg trodde også først de sang dette, men skjønte jo fort det var uglefa-ar da ;-) Humrer likevel fortsatt litt når introen kommer og ungene synger med, og synger uglefaen med stor innlevelse.

Skrevet

Haha, akkurat dette synes jeg de sang også :D

Skjønte jo at det måtte være noe annet, men det høres skikkelig ut som de synger uglefaan. Eldste synes tydeligvis også det, for han stemmer i. Heldigvis uvitende om hva han egentlig synger for noe ;)

Skrevet

hi hi hi hører det samme selv men jeg er kent for å høre mye rart når folk synger. Tror nok han synger uglefaaaaaren... helt på tryne!

Skrevet

ho ho ho....no lo jeg godt! Uglefar er vel det de synger ja...... Det er jo nrk vi snakker om så det hadde vel vært rimelig uaktuelt med uglefaan.... ;-)))

Skrevet

HAHAAA ;-0 Ler så tårene triller.... Og glad det var flere enn meg som tenkte mitt om denne sangen... he he...

Skrevet

Hmm er det det de sier, jeg pleier å nynne Fuglefjas!

Skrevet

Hahaha, nydelig ;o))

Skrevet

jeg ler så jeg griner! Er det mulig...

 

jaja, det er vel ikke så lenge til "bæææ bææ lllllll" blir til uglefaen her i huset heller.

Synes forøvrig inneholdet i serien er kjedelig. Men... nå er guttungen hekta på Drømmehagen også, så alt er vel mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...