Frk Vims Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Hehe, er vel mange som har det fra før da! Men nå har jeg skittentøysdunker for hver type vask - slipper sortering og hauger over "hele" badet hele tiden! Har jo en del klesvask med 6 i familien! Skjønner ikke at jeg ikke har gjort det før! Det var dagens selvskryt!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Haha, jeg leste "Nå sendte jeg klesvasken min til syden" ... lurte på hvorfor i all verden du gjorde det.. haha:-p
Augustspire<3 Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Det gjorde vi og for en stund siden og det er helt topp:o)
Barbafin Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Så bra! Trodde det bare var meg som var så "gal".. ;-) Jeg har seks skittentøysdunker, og vi er bare tre.......
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Ja, det hjelper på :-) Vi gjorde også dette for 1 års tid siden.
mamman til to gutter Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Vi gjorde det når vi fikk eget vaskerom. Genialt og mye enklere å bare sette på en vask raskt. Det eneste dumme med vårt system er at vaskerommet er lite og det er bare plass til 3 skittentøysdunker, men det hjelper mye.
* 5 om dagen * Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 det har jeg tenkt å gjøre etter at vaskerommet er ferdig oppusset. hvor mange skittentøyskurver har dere da,dere som har gjort det? vi er 4 i huset.
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Vi har en høy hylle fra Trofast-systemet til IKEA. Den har plass til plastbokser i forskjellige størrelser, alt etter hvor mage du vil ha og hvor store du ønsker. Vi har skuffer til: ull/fint Håndkler Hvitt 60-farget 40-farget De to skuffene til farget er de støreste og de andre er store nok til å akkurat romme en vaskemaskin. Det hele tar liten gulvplass og muligheten for å holde vaskerommet ryddig er stor.
Elfi regndråpe Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 "muligheten for å holde vaskerommet ryddig er stor". Hahaha!
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 Sånn har jeg hatt det i flere år og synes det er helt genialt... Hvorfor ta på skitne truser mer enn man må?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. juni 2009 #11 Skrevet 19. juni 2009 det er genialt å gjøre det sånn! vi har 2 sånne skittentøyskorger fra ikea som er to rom oppi. Så dvs en med håndklær, lyst tøy, mørk tøy, og ull.. så har vi en enkel en til sånne ting som skal vaskes aleine... .) fungerer kjempe bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå