Gå til innhold

EEENDELIG!!!RUUUUGER!!!:))))))))))))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde dagen aaaldri skulle komme!!!

var såå nervøs idag for hvordan tilstanden til mine 3 befruktede egg var trodde jeg skulle dø på meg!!!:(

lykken var stor når arne fortalte at det var blitt ett perfekt 5 delt egg og ett 3 delt:))) så vi satt inn begge to vi!!!:))etter arnes forslag men vi var ikke så vond å be hehehe;))

så da jenter er jeg offisielt en ruger av smitt og smule hihihi:)))

er jo redd de skal dette ut og hoste det vil jeg ikke hehehe...mend et går vel greit..:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå så moro!Gratulerer så masse som endelig ruger:)Du er en heldiggris!!Skulle ønske jeg også var kommet så langt,men det blir min tid etterhvert:)

Lykke til og håper inderlig at tvillingene dine(smitt og smule)hehe klorer seg fast i de neste 9 mnd!!!

Klem.

Skrevet

takker og bukker:))) rart å kalle seg ruger egentlig...har jo ventet lenge på dette...

men plutselig var dagen her og plutselig er den der for deg også mollemor;)

tror nok sjansen for tvillinger er små egentlig men sjansen for atd en ene klorer seg fast er bitte litt granne større nå...

når er du igang da??klem:)

Skrevet

takk skal du ha nattlys og spiren:))

krysser alt vi har nå og håper det går veien:)) alt bra me deg og spiren?

klem

Skrevet

Vi er innkalt til forsamtale 29 juli og håper da på resepter på medisiner så jeg får kommet i gang i august og med innsett i september om alt går som jeg har sett for meg i hue!hehe!

Kan det være realistisk?Eller kan det bli mye venting etter forsamtalen også?

Skrevet

hie igjen mollemor:)

det kmmer jo litt an på hvor i landet du holder til..vi bor i bergen og i brevet vi fikk ble vi innkalt til forsamtale nesten tre mnd fra vi fikk brevet..ut i aug engang.... også tre mnd etter det villle selve forsøket begynne!!

det orket vi bare ikke så vi dro til hausken og begynte på medisiner dagen etter vi hadde hatt samtale(var heldig med den pga sykl min)fikk kort regime og nå er eggene på plass;) var på samtale 2 juni og her sitter jeg idag da;))))

Skrevet

Gratulere så masse som ruger ja:)))

Satt inn 2 egg også du,,,,kan jo bli spennende det;)

Vi må få rapport;)

mang klæmma te dæ

Skrevet

takker og bukker pia76:))

spennende og veldig skremmende tid dette..alle vet jo at det dessverre kan gå to veier.....

ja satt inn ett 5 delt og ett 3 delt så får vi se om de duger...

klem til deg også:)

Skrevet

Gratulerer som ruger! :) Deilig å komme så langt, nå er det bare å vente på resultatet! :) Masse lykke til! :)

Skrevet

takk skal du ha elisabeth77;))

ja denne ventingen er det værste av alt i denne runddansen her!!

håper bare så inderlig de klamrer seg fast!!ihvertfall ett av de om ikke annet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...