Gå til innhold

er dette en ok avslutnings/sommer-gave til de ansatte i bhagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge barna mine skal slutte i barnehagen nå, ene beg på skole og andre i en ny bhage litt nærmere. Har vært UTROLIG bra fornøyd hele veien og tenkte å gi de 4 på avd de går på en liten gave.

Men siden jeg ikke vet hva de liker og hater å få masse krims krams selv, så tenkte jeg å gi 200 kr i gavekort hver til de tre som "bare" jobber der, og 500 kr til hun som er kontakten til barna mine...

Høres det ok ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig rart å gi penger(gavekort) til noen som har gjort en jobb de er betalt for å gjøre. Men det er meg da :)

Skrevet

Er helt enig med mayaya...

Blomst, vin el. kanskje, men ikke penger/gavekort

Skrevet

hmmm... kanskje jeg får gå for noe annet i steden da...

Takk for svar i alle fall..

Skrevet

Evt et gavekort med begrunnelse da?

Fx; Som takk for at du har sittet i sandkassa og bygd hus med ungen min i 2 år, får du her en håndpleie behandling på salong xxx... :-p

Det blir liksom litt mer gave, om du skjønner? :)

Skrevet

Eh.. Ble litt dårlig formulert. Skulle få med noe om å ødelegge neglene osv :-p

Skrevet

tja det hadde kanskje vært noe...:-) Får tenke på det i helgen tror jeg!

Skrevet

Er det bare jeg som synes det er rart at den ene skal få så mye mer enn de andre? I det daglige har nok alle fire hatt like mye med barna dine å gjøre, så jeg synes det blir litt rart å forskjellsbehandle (i hvertfall så mye). Jeg hadde vel heller gitt noe til 300 til hver av dem (selv om jeg synes 1200 (eller 1100 som du tenker) er vel mye å bruke på en avslutningsgave fra barna).

Skrevet

hmm... det har jeg heller ikke tenkt på.. kanskje jeg ikke bør gi forskjellige gaver da..

Skrevet

Jeg syns ikke du skal gi penger/gavekort

For det første så er det regler på hvor mye penger/gaver man kan motta i sånne yrker. Hos oss (skole) er det max verdi på gave 500 kr. Jeg mener du setter de ansatte i forlegenhet ved å gi de gave og enda værre om du forskjellsbehandler. En blomst, en medaljong, sjokolade eller eventuelt gavekort på manikyrbehandling( hvis du skal opp i de prisene du nevner)

Det jeg syns er mest hyggelig å få er en fruktkurv ol til kontoret, slik at alle vi som er samlet om jobben kan dele

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...