*Minnie Mus* Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Begge barna mine skal slutte i barnehagen nå, ene beg på skole og andre i en ny bhage litt nærmere. Har vært UTROLIG bra fornøyd hele veien og tenkte å gi de 4 på avd de går på en liten gave. Men siden jeg ikke vet hva de liker og hater å få masse krims krams selv, så tenkte jeg å gi 200 kr i gavekort hver til de tre som "bare" jobber der, og 500 kr til hun som er kontakten til barna mine... Høres det ok ut?
mayaya Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Jeg synes det er veldig rart å gi penger(gavekort) til noen som har gjort en jobb de er betalt for å gjøre. Men det er meg da
serin@ Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Er helt enig med mayaya... Blomst, vin el. kanskje, men ikke penger/gavekort
*Minnie Mus* Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2009 hmmm... kanskje jeg får gå for noe annet i steden da... Takk for svar i alle fall..
mayaya Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Evt et gavekort med begrunnelse da? Fx; Som takk for at du har sittet i sandkassa og bygd hus med ungen min i 2 år, får du her en håndpleie behandling på salong xxx... :-p Det blir liksom litt mer gave, om du skjønner?
mayaya Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Eh.. Ble litt dårlig formulert. Skulle få med noe om å ødelegge neglene osv :-p
*Minnie Mus* Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2009 tja det hadde kanskje vært noe...:-) Får tenke på det i helgen tror jeg!
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Er det bare jeg som synes det er rart at den ene skal få så mye mer enn de andre? I det daglige har nok alle fire hatt like mye med barna dine å gjøre, så jeg synes det blir litt rart å forskjellsbehandle (i hvertfall så mye). Jeg hadde vel heller gitt noe til 300 til hver av dem (selv om jeg synes 1200 (eller 1100 som du tenker) er vel mye å bruke på en avslutningsgave fra barna).
*Minnie Mus* Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2009 hmm... det har jeg heller ikke tenkt på.. kanskje jeg ikke bør gi forskjellige gaver da..
Toyah Skrevet 19. juni 2009 #11 Skrevet 19. juni 2009 Jeg syns ikke du skal gi penger/gavekort For det første så er det regler på hvor mye penger/gaver man kan motta i sånne yrker. Hos oss (skole) er det max verdi på gave 500 kr. Jeg mener du setter de ansatte i forlegenhet ved å gi de gave og enda værre om du forskjellsbehandler. En blomst, en medaljong, sjokolade eller eventuelt gavekort på manikyrbehandling( hvis du skal opp i de prisene du nevner) Det jeg syns er mest hyggelig å få er en fruktkurv ol til kontoret, slik at alle vi som er samlet om jobben kan dele
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå