Gå til innhold

Noen dikterspirer her inne? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bestemor fyller 70 år denne helgen. Hun skal holde et stort selskap og det kommer mange gjester. Ungene til min bestemor er de som holder selskapet og de vil at barnebarna skal lage et dikt til henne.

 

Min bestemor er så snill og god. Synes hun fortjener det beste. De andre barnebarna bidrar med litt mer finansielle ting,noe jeg ikke har råd til siden jeg er student med barn, og siden ingen av de andre ville lage noe dikt tenkte jeg at jeg skulle gjøre dette.

 

Det jeg lurer på er om noen har en ide til førsteverset. Noe alla at vi er alle samlet her i dag...

 

Håper jeg får noen svar, bursdagen er i morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bruke en ferdig sang og omskrive den litt.

F.eks.

"Vi har den ære å gratulere vår bestemor som fyller 70 år,

du er vår kjære, og vi får være med på å feire alle dine år!"

Skrevet

det skal forresten være 4 linjer hvor de to første linjene rimer og de to siste linjene rimer :)

Skrevet

 

Det var en god ide :)

 

Hilsen Hi

Skrevet

Dytter litt på denne,noen flere forslag? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...