Gå til innhold

Hvordan er det med vekta deres jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den gått opp eller ned de første ukene?Hos meg har den ikke endret seg det fnugg..snur etterhvert-vet,det-men er bare nysgjerrig på hvordan dere andre har det??

Og matlyst og slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke endret seg noe hos meg :)

Har veldig god matlyst den ene dagen, og neste dag kan det hende jeg ikke orker tanken på mat. Er mye småkvalm og trøtt ellers... :P

Skrevet

Veide meg faktisk i dag, selvom jeg hater å veie meg, men har jo ikke noe valg nå! Var gått ned et kg faktisk fra da jeg var hos legen for 3 uker siden. :) Var ikke akkurat fornøyd med vekta da jeg måtte veie meg på første legetime, hehe, siden jeg aldri pleier veie meg. Meen men, er jo viktig nå da, gjør ikke meg noe å gå ned et par kilo nå, for så å legge på meg dem igjen, og et par til :)

Skrevet

Er i 6 uke nå og ikke merket noe forksjell på vekta, hatt veldig lite matlyst de 3 siste ukene nå , til og med før jeg fant ut jeg var gravid. For 2 dager siden snudde det helt! Jeg er så sulten og har lyst på så masse hele tiden! Spesielt sånne ting jeg ikke har vært så glad i før bare MÅ jeg ha nå! rare greier...

Har sulten følelse hele tiden. Minner om når jeg hadde magesår, da kunne jeg spise og spise og kjentes ut som jeg ikke hadde spist på flere dager, sånn hol i magen, ikke gøy...

Skrevet

Har gått litt ned jeg. Men så er jeg kvalm ganske mye, og får helt py på mat med sterke krydder osv, så det er kanskje ikke så rart. Melkeprodukter og kokte grønnsaker går ned stort sett.

Skrevet

Har ikke gått opp eller ned.. Enda jeg er sulten omtrent hele tiden.. Hadde igrunn håpt på å legge på meg litt da jeg er ganske liten, men det kommer forhåpentligvis etter hvert ;)

Skrevet

jeg har gått ned 5 kilo siden jeg fant ut jeg var gravid... har mista det meste av matlysten, og i tillegg blir jeg dårlig bare ved tanken på junk food og godteri i det hele tatt... og utrolig nok er det kun frukt og "sunn" mat jeg får ned... så er ikke egentlig misfornøyd akkurat..

har vært litt skeptisk til om det er farlig å gå ned disse kiloene, men tviler på det. jeg har jo en del å ta av:D vet jo at det går ikke den veien resten av svangerskapet. (er 11+1)

Skrevet

Jeg er i uke 11 og tror ikke jeg har lagt på meg i det hele tatt :P

Men jeg spiser virkelig for to!

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg har gått opp 1/2 kilo så jeg er visst den eneste som har lagt på meg her inne.

Kjenner at matlysten har økt litt i det siste, men går mest i frukt og brødskiver da.

Skrevet

Har verken gått opp eller ned. Følger litt med siden jeg gikk ned flere kilo sist i 1 trim.

Trodde jeg kom til å gå ned siden jeg er sykt kvalm. Spiser faktisk hver 2-3 time. Skal si det blir noen måltider i løpet av en dag. Spiser lite av gangen da.

Skrevet

jeg er 7+3 i dag og føler vekten er den samme, men har trent lite så jeg føler meg litt mer "dvask" kan du si...

fra uke 4-6 var jeg veldig sulten og spiste masse, men siste uken nå har det endret seg og jeg har blitt litt uggen og småkvalm. Blir fort sulten, men når jeg skal spise så blir jeg nesten kvalm av maten og orker lite. Koser meg liksom ikke sånn m maten som jeg gjorde for noen uker siden. Kvalmen ligger liksom på lur, uten at den (heldigvis) har slått helt til.

Og er trøtt, trøtt, trøtt.

Det jeg fortsatt ikke blir lei av er avokado på brød el knekkebrød. Mens middager m ris og grønnsaker (som vi har hatt de siste ukene m kjøtt/fisk) er jeg blitt drittlei av! Så ikke mer ris på meg de neste ukene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...