bianchi Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Hei! Jeg har etter mitt syvende innsetting endelig fått en positiv graviditetstest! Har aldri sett to streker før! Tror jeg har fem tester eller fler liggende på badet nå som jeg titter på innimellom...går liksom ikke opp for meg...hadde egentlig gitt litt opp håpet om å bli mamma... Kan ikke helt tro det ennå og tør ikke helt glede meg før jeg er på ul i uke 7-8 og se ett (eller to!) hjerte® som slår... Jeg er 4uker på vei i dag, og kjenner meg kvalm og har litt smerter i magen hvis jeg styrer litt mye...men det er vel slik det kjennes ut når man er gravid:)deilig å kjenne disse symptomene! Har så lyst til å fortelle til alle at jeg er GRAVID:)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Gratulerer så mye, det var velfortjent!! Så gøy å se det lykkes for dem som har strevd en del. Det er nok slik det er å være gravid ja. Typiske graviditetssymptomer... ))) Ønsker deg masse masses lykke til. Du går en kjempefin tid i møte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå