lyrannc Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jeg blir litt lei meg om dagen.Er 25 uker på vei.Virker som at når man er gravid at alle kan tilate seg å si hva de vil og kommentere kroppen din. Her om dagen kom noen å sa at jeg så fødeklar ut... og sammenliknet meg med noen andre.. Er faktisk sårende.
awenka84 Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Jeg har helt forståelse for at det må føles sårende. Når en er gravid er en også veldig følsom og var ifht kroppen sin. Synes mange kunne spart seg for slite kommentarer. Og med hvilken rett.
Lacey*har fått erta Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Huff, ja.. det er veldig sårende noen ganger at alle absolutt skal ha en formening om hvor stor man er. Jeg har begynt å lære meg å overse det, eller si noe tilbake. I går fikk jeg spørsmålet "Er du sikker på at det ikke er 2 der inne da??" Når jeg da svarer nei, hører jeg halvhøyt bak meg dette mennesket refererer til noen andre "Guuud hun er svæær altså" Kjipt, men man må enten svare tilbake at man ikke setter pris på kommentarer hele tiden eller lære seg å overse folk. Dessverre Men føler med deg.
Tigerpote Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Huff, folk er så frekke! Har selv en tråd her om hvor stor noen mener at jeg er. Har vel indirekte blitt kalt fødeklar jeg også ,og fått spørsmål om jeg venter TRILLINGER. Gud, det er så tåpelig. Jeg har bare ledd med, men også sagt "synes du det? vel, jeg ligger helt innenfor normalen". Vet ikke hva annet jeg skal si. Jeg har kokt i hele dag pga kommentarer jeg har fått, og forestiller meg hva for noe ondt jeg skal si tilbake, men jeg blir bare flau egentlig, om jeg skal være på samme måte. Og vil ikke gjøre meg til uvenn med noen... Det burde ikke være vondt ment fra dem, men det er fryktlig irriterende! Jm ble sjokkert hun, over de kommentarene jeg hadde fått. Men har ikke lyst til å overreagere heller liksom... Huff, nei, det er vanskelig å vite hvordan man skal håndtere sånne mennesker. Noen andre har kalt meg tjukka o.l i en spøkefull tone, og det er helt greit! Når det sies med omhu og du vet at det er spøk. Det har jeg gjort til en venninne selv. Men det er altså disse nebbete kommentarene som er plagsomme, som ikke føles humoristiske i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå