Gå til innhold

Jeg er stolt...ja faktiskt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror her i huset bli 4 år nå i helgen. Vi skal ha bursdagsfest for barna imorgen og familje bursdagsfeiring på søndag. Jeg er så lite flink til å bake og gjør det faktiskt aldri. Mannen min er flink så jeg har aldri brydd meg. Mat kan eg lage.

Anyway, så snakket jeg med svigermor og svigerinnen min igår. Svigermor er kjempesnill og hjelpsom og da også kjempeflink til å bake. Hun pleier tilby seg å ta med kake og jeg takker alltid ja. Men igår sa hun litt sånn med smil på leppene at hun vel måtte ta med en kake i helgen hvis det skulle bli noe. Så lo hun og svigerinnen min. Og da kjente jeg at "nei, det skal du ikke. Jeg skal bake kake til gutten min selv jeg".

Nå har jeg baket muffins og pyntet med glasyr og non-stop. Jeg har baket bunnen til en fløtekake og skal pynte den imorgen med jordbær, vaniljekrem og fløte. Dette har jeg aldri fått til før og er veldigt stolt.

Skal snart ta tak i langpannekaken som skal pyntes som fotballbane med seigman som spillere:)

Ja, kjenner at jeg er litt stolt nå. Vet at det ikke er store avanserte ting men det er noe....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skal det være slik at noen må alltid ta æra for alt også komme med slike kommentarer? Jeg blir så irritert. noen kan det og noen kan det..

Men stolt skal du være ja, det er jo kjempebra, det du har laga!! Masse og gode saker:)

Skrevet

Uff fikk litt dårlig samvittighet nå for det har mange mange ganger vært jeg som har med kake rundt om i familien. Men enten er det som gave til min stefar og mor som har alt eller etter ønske.

Bakte også 2 etasjers marsipankake som overraskelse når far ble 50 år da =)

Men det er bra at du kan klare det selv når du bare vil og øvelse gjør mester!!!! =)

Skrevet

Kjempegod er du! Vær stolt av deg selv, det fortjener du : )

Vi skal også ha bursdagfeiring i helga, så det har vært kakebaking på meg også idag, er visst ikke helt ferdig ennå, må visst kanskje ta siste rest. Jeg har laget tingeling marsipankake, ariel ostekake, og sjokoladekake som ser ut som et prinsesseslott : )

Lykke til med feiringa : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...