Kyllingbein Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Selges merket fortsatt? Begynte på ppiller igjen forrige uke og da hadde jeg noen liggende men selges de fortsatt egentlig? Mener jeg kanskje har hørt at dem er tatt ut? og hvilke ppiller "anbefales" om dagen?
Hikken Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Jeg gikk på yasmin, vet om flere som går på dem nå. Var egentlitg veldig fornøyd, hadde ingen bivirkninger bortsett fra kulemage i ni mnd :-P Så den funket ikke på meg med andre ord! Selv sverger jeg til p-ring nå.
miss_chica Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Legen min ville ikke at jeg skulle få yasmin, fordi det var så mye hormoner i de pillene. Kanskje det er derfor de er tatt av markede, hvis de har blitt det nå? Jeg fikk en p-pille som hadde likt hormonnivå hele veien, og jeg er veldig fornøyd. Merket er Mercilon.
celodi Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Jeg ble også gravid mens jeg gikk på de:) Flere som jeg vet om også
AO3 Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Var veldig fornøyd med Yasmin, jeg... Hadde håpet å gå tilbake til dem etter ammingen, jeg håper de ikke er tatt av markedet?
olla Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 gikk på de i 5 dager, men DU for et styr. Jeg var superkvalm, dundrene hodeverk og ja, vet ikke alt. Slutta og begynte på microgynon, og var fornøye med de. Litt småsint av og til, men vet ikke riktig om pillene var årsaken....
Kyllingbein Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2009 Tuller dere? Haha. Jeg ble også gravid med yasmine- og jeg tar dem til nøyaktig samme tid hver eneste dag (gjorde det i 5? år) men så ble jeg gravid. Men legen sa det var et engangs og at det neppe ville skje igjen.. Æsj kanskje jeg skal bytte merke da. Men nå har jeg jo allerede begynt.. Likte dem veldig godt fordi jeg ikke hadde noen som helst bivirkninger bortsett fra litt større pupper 3 uker i mnd.. Og selvfølgelig at jeg ble gravid. Stakkars jenta mi ble proppet full av hormoner til jeg var 9 uker på vei:p
Nusseline♀♀♂ Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 De selges fortsatt ja. Jeg har gått på de i over 3 år uten å bli gravid (har blitt gravid på første forsøk 3 ganger uten prev.) Ingen bivirkninger! Ei anna jeg kjenner har gått på de enda lenger enn meg uten å bli gravid og er også fornøyd. Var det ikke trionetta som gikk bort?
Kyllingbein Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2009 Ja jeg har også vært fornøyd. Kan jo legge til at jeg gikk på kraftig antibiotika kur når jeg ble gravid så antar at det er hovedårsaken her:p Jo trionetta gikk bort. men var på et kurs engang og da mener jeg dem sa at yasmine skulle ut pga noen tilfeller med blodpropp og at det kom et annet merke fra samme produsent som var noe av det samme. (tror det var et lignende navn og) Men men. Er den fortsatt på markedet så fortsetter jeg med den jeg:)
hettinettifletti Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 selges de, trionetta har gått ut, etter at jeg byttet til yasmine gikk jeg opp 6 kg på kort tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå