Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 kom inn i morres og sa: "gleder meg til babyen kommer ut! for da skal jeg få KAKE!!!!" jeg:"hehe..hvorfor det?" hun:"fordi når man blir storesøster får man kake.." jaja..hun ska få en kake,men fatter ikke hvor hun har det i fra.. hun er så søt <3
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 he he, de er søte, ja;-) jenta mi er 3 1/2, og igår romsterte hun lenge på rommet etter leggetid..så måtte jeg tisse, og da hørte jeg hun kom tuslende mot badet.hun så alvorlig på meg og sa: " hvordan kommer egentlig babyen ut, mamma?".......og jeg som trodde jeg hadde sluppet unna med forklaringen på hvordan den kom inn;-))) hun lo seg skakk ved tanken på at babyen skulle ut mellom bena, men kom fram til at det var lurt å ha på bukse, så den ikke slo seg så hardt i gulvet;-)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2009 hehe.. har ikke fått noe spm. om hvordan den har kommet inn.. og hun har overbevist seg selv at den kommer ut av navlen..den står jo rett ut.. igrunn ganske logisk med buksa da.. ;P hehe
*Mammalykke* Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Jeg er i uke 22 og har ikke sagt noe til min gutt på tre og et halvt år enda om den nye gutten som kommer. Blir så lenge for ham å vente. Men har luftet det litt da. Om han ønsker seg en lillebror og ønsker å bli storebror. Ja det ville han, men lurte fælt på HVORDAN jeg skulle få baby i magen. Jeg sa at jeg måtte få den av pappan hans. Så han løp ut til faren: pappa, pappa! kan mamma få baby i magen av deg i morgen?! Sjønningen =) Skal fortelle han snart at nå har mamma fått baby i magen av pappa, men venter litt til siden magen ikke er der helt enda =)
thea - M har gull i gulping Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 haha:) så søt hun er!! det er bra hun gleder seg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå