Gå til innhold

Den kommende storesøster..(3år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom inn i morres og sa:

"gleder meg til babyen kommer ut! for da skal jeg få KAKE!!!!"

jeg:"hehe..hvorfor det?"

hun:"fordi når man blir storesøster får man kake.."

jaja..hun ska få en kake,men fatter ikke hvor hun har det i fra..

hun er så søt <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he, de er søte, ja;-)

jenta mi er 3 1/2, og igår romsterte hun lenge på rommet etter leggetid..så måtte jeg tisse, og da hørte jeg hun kom tuslende mot badet.hun så alvorlig på meg og sa: " hvordan kommer egentlig babyen ut, mamma?".......og jeg som trodde jeg hadde sluppet unna med forklaringen på hvordan den kom inn;-)))

hun lo seg skakk ved tanken på at babyen skulle ut mellom bena, men kom fram til at det var lurt å ha på bukse, så den ikke slo seg så hardt i gulvet;-)

Skrevet

hehe.. har ikke fått noe spm. om hvordan den har kommet inn..

og hun har overbevist seg selv at den kommer ut av navlen..den står jo rett ut.. :P

igrunn ganske logisk med buksa da.. ;P hehe

Skrevet

Jeg er i uke 22 og har ikke sagt noe til min gutt på tre og et halvt år enda om den nye gutten som kommer. Blir så lenge for ham å vente. Men har luftet det litt da. Om han ønsker seg en lillebror og ønsker å bli storebror. Ja det ville han, men lurte fælt på HVORDAN jeg skulle få baby i magen. Jeg sa at jeg måtte få den av pappan hans. Så han løp ut til faren: pappa, pappa! kan mamma få baby i magen av deg i morgen?! Sjønningen =)

Skal fortelle han snart at nå har mamma fått baby i magen av pappa, men venter litt til siden magen ikke er der helt enda =)

Skrevet

haha:) så søt hun er!!

det er bra hun gleder seg da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...