Gå til innhold

Til dere med morkaken i fremre vegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente dere liv første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager før ultralyden. Da i form av et lite dytt.

Skrevet

ganske sent. Tror ikke jeg merket særlig til liv før uke 22/23. Og dette er nr 2.

Skrevet

Okei, da er det kanskje håp for å kjenne noe snart. Er 17 uker på vei i dag.. Jeg venter og venter.... <3

Skrevet

Ikke før i uke 20, enda det er andre svangerskapet..

Skrevet

Har kjent liv hele siste uke, er uke 21+6. Er 1. gangs...

Skrevet

Jeg kjente også sparkene mellom uke 20 - 22, er 2. gangs.

Var litt "skummelt" at det tok så lang tid, men etter det har vært masse og kraftige spark:)

Skrevet

Okei, kan se ut som æ må smøre mæ med litt tålmodighet.... :/ Kjenne dokker d utpå magen da eller e d inni liksom?

Skrevet

inni. kjente det 19+2, er førstegangs

Skrevet

Jeg hadde morkaken i fremre vegg ved forrige svangerskap. Kjente en liten boble i uke 16-17, tror jeg. Kjentes omtrent ut som leamus, synes jeg. Sukk, jeg er bare i uke 11 enda, gleder meg til jeg kommer så langt som å kjenne spark.

Skrevet

kjente boblene i uke 15, og tydelige spark sen i uke 16, og pappan kjennte smån sparke for 3 dager siden, uke 18+2:)

trodde jeg ikkje skulle kjenne det på leenge enda, har aldri flax på noe, men her slo det til:) morkaka ligger på hele fremre vegg, så jeg kjenner det best på venstre side:)

Skrevet

Kjente liv i uke 18, et par dager etter UL :)

Var kun bittesmå dult..:) Er førstegangs. Har vel faktisk kjent liv hver dag etter det, tror jeg :)

Skrevet

Jeg hadde morkaken foran sist, og jeg kjente ikke liv før uke 23. Syntes det var uendelig lenge å vente :-/

Skrevet

Uke 17 under begge graviditeter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...