Gå til innhold

For godt til å være sant, men sant:) Tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lefdal reklamerte med mobil til ett øre og sykkel til verdi av 2000,- på kjøpet. Og faktisk. Det stemte. Fornyet abonnementet mitt i telenor...og vips så har mannen i huset en sykkel. Løp å...eh..få får man si:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minsteprisen for dette er jo nesten 5000 året, så det er ikke hverken billig telefon eller billig sykket:(

Skrevet

En venninne har sykkelen, og da hun tok den til sykkelbutikken for å få strammet skruer, og montert sykkelen ordentlig, var det så vidt han i sykkelbutikken ville gjøre den ferdig. Den er blytung, elendig kvalitet, og han anbefalte ikke noen tung person å sitte på sykkelen i det hele tatt...

Så - jeg ville kanskje bare droppet det "gode tilbudet":)

Skrevet

Jammen hælle måne da:) Jeg fikk ny mobil, gubben en sykkel å dasse rundt med og betaler det jeg har gjort hele tiden. Det må jo være ett kupp:)

Skrevet

hehe,om du trengte ny mobil og fikk sykkel med på kjøpet så er jo dette ett kupp! samme om sykkelen er dårlig eller bra.

hadde jeg trengt ny mobil og visst at jeg fikk sykkel med på kjøpet på lefdal og ikke elkjøp så hadde jeg selfølgelig valgt lefdal!

Grattis med ny sykkel! :D

Skrevet

Nå aner jeg ikke noe om dette tilbudet, men mange av de "billige" eller "gratis" telefonene er jo belemret med utrolig dyre abonnement... Jeg blir helt svett når jeg leser det som står med liten skrift i de annonsene! Minuttpriser oppe i godt over en krone minuttet, dyr sms OG høye månedsavgifter! Jeg har faktisk funnet ut at for meg lønner det seg heller å betale endel for telefonen og ha et billig abonnement. Mine mobilutgifter er nå under 100kr i måneden med et veldig billig abonnement fra Tele2. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...