Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om nå når det viser seg at jeg er gravid, hvis jeg mister begynner jeg å blø da når jeg går på disse hormonene eller vil jeg ikke merke det ved at jeg blør? Ser man det kanskje ikke før den tidlige UL? Nå når jeg ENDELIG er gravid begynner jo engstelsen for å miste (selv om jeg prøver å ikke tenke sånn...) Men vet jo hvis det ikke hadde festet seg og jeg ikke hadde hatt positiv test hadde jeg ikke begynt å blø før jeg hadde sluttet med hormonmedisinene. Er det sånn hvis spiren nå ikke overlever, så begynner jeg ikke å blø?

Nei nå vil jeg egentlig ikke engste meg over dette, nå vil jeg bare GLEDE meg over å være gravid....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei bianchi!!

Gratulerer så kjempemye!!!!!! :-) Har ikke så mye peiling på det du spør om, men hadde bare lyst til å ønske deg lykke til fremover!!!! Har fulgt med deg her inne, og ble veldig glad da jeg så du lyktes på 7 forsøk!!! Det gir meg litt håp!! Jeg hadde min 5 icsi nå, og har testdag i morgen(men testa negativt på dag 11, så det er vel ikke mye håp! :-(

Har også mislyktes på to frys, så dette var min 7 innsetting. Må nevnes at jeg har et barn fra før, som ble til på naturmåten, men etter lang tid. Har lyst å gi opp innimellom, men så går det en stund, og jeg er klar for å prøve igjen. Men, det er som du vet..., SLITSOMT!!! Kos deg skikkelig i tida fremover!!!! Det unner jeg deg!

Skrevet

Yusen takk for det! Skrev et innlegg "kan det være sant" etter å ha tatt test nr "ørten"...hvor det går opp for meg at jeg virkelig er gravid...he he.. Ja har vært veldig slitsomt med alle de innsettingene og aldri hatt noe resultat..har liksom nesten blitt en rutine at jeg skulle "bruke opp" eggne jeg hadde... Men nå er faktisk testen positiv! Mest sannsynlig får jeg oppleve det å få et nyfødt barn opp på brystet. Hadde egentlig mistet håpet om å oppleve det å bære frem et barn, føde og få det nyfødte barnet opp på brystet! Det må være en så stor opplevelse som ikke overgår noe annet. Også blir vi en liten familie:) Men så blir jeg jo nå så nervøs for at noe skal gå galt nå (for det leser jeg jo om hele tiden), da kommer jeg til å bli så lei meg..men må prøve å bare glede meg nå. Vil tørre å kjenne på den gleden det er!

Ja det viser at mat ikke skal gi opp...jeg trodde jo det måtte være noe galt med meg siden ingen av eggene jeg tidligere hart satt har festet seg...så jeg hadde jo egentlig gitt opp jeg...men plutselig klaffer alt som skal. SÅ ikke gi opp! Ikke mist håpet nå heller, kan hende du har sen celledeling og egget ikke har festet seg ennå, så krysser fingrene for deg nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...