Gå til innhold

Hvorfor er det slik?

ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som det er så mange som er redd for å si de ønsker seg det ene kjønnet mest?

Hvorfor?

Det er helt vanlig å ha ønske om det ene kjønnet, enten fordi de allerede har det andre, eller fordi de har klart navn. Uansett grunn - det er lov og helt normalt.

Det er jo ikke slik at de som ønsker seg det ene kjønnet mest ikke bryr seg om barnet er friskt eller blir lei seg om de får det andre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen andre som har merka dette? :P

Skrevet

hmmm....jeg har virkelig ikke et ønske om det ene eller andre, men nå har jeg heller ikke barn fra før. Har like mye lyst på begge deler, men tror nok mannen min håper på jente, for han har bare brødre selv i familien.

Hva ønsker du deg da?

Skrevet

Jeg har ingen ønsker -denne- gang, men med førstemann ønsket jeg meg gutt - som jeg fikk! :)

Denne gangen blir jeg glad om jeg får jente, siden jeg allerede har gutt.

Men jeg blir også glad for gutt, siden jeg har forelsket meg helt i et guttenavn og har så å si ingen jentenavn jeg liker :P

Skrevet

Jeg tørr faktisk ikke å si at vi ønsker oss en gutt. Vi blir jo selvfølgelig glade hvis vi får en jente til da.

Det er så mange som reagerer på at man ønsker seg det ene eller det andre man skal jo være glad det bare er friskt. Vi ønsker oss en gutt rett og slett fordi det hadde vært gøy med en av hver og kroppen min orker nok ikke flere svangerskap etter dette.

Skrevet

jeg tror det er helt naturlig å ønske seg en av hver! så ikke ha dårlig samvittighet for det. Det er vel også en grunn til at de som har 4-6 barn ofte har av samme kjønn, hehe...de gir seg vel ikke før de får en av det andre.

Skrevet

Jeg ønsket meg en jente første gangen, og det fikk jeg:) Hadde hatt navnet klart i 10 år og sette henne for meg, så ja, det kunne liksom ikke bli noe annet. Nå som jeg har den datteren jeg alltid har ønsket meg så er det i grunn det samme hva nummer 2 blir. Sliter litt med å bli gravid virker det som, så tror jeg skal bli det før jeg ønsker meg noe kjønn;)

Meeeeeen, når det er sagt, så har jeg et jentenavn til på lur da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...