Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Han prater hele tiden om hvor viktig det er å bli storebror når han begynner i 5-årsklubben i bhg. For når han begynner der, så er han blitt så høy og så stor, så da er det viktig å bli storebror. Også spør han meg hele tiden om han blir storebror når han begynner i 5-årsklubben (som er til høsten). Men desverre er jeg aleneforsørger, og ingen kjæreste...så det blir vanskelig å oppfylle kravet/ønsket...eller hva jeg skal nå kalle det. Men... Heldigvis er svigerinna mi gravid, og hun føde nå om 1,5 mnds tid nå. Vi glede oss alle, spes. gutten min. For da blir han nemlig "storebror" for sin lille fetter. He he...små barn er så søte og morsomme.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 hehe.. sønnen min har en lillebror hos faren sin og er veldig stolt. og når tante spør "skal jeg få baby så du kan bli storebror til en jente for det er du jo ikke" så sier han at han vil. men når jeg spør om jeg skal få en til baby så han kan bli storebror her også så ser han på meg og sier "nei mamma. det skal bare være du og jeg her"... hehe de er så rare
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 slik er hun m på 2,5år også.. ønsker seg en liten baby. er nok fordi vi kjenner mange gravide og som har fått baby nylig...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 He he he...så bra. Søt gutt...vil ha mamma for seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå