Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 De siste dagene har jeg "leita" etter samboerns g-punkt, men veit ikke om jeg finner det, og veit ikke riktig hva jeg leiter etter heller.. Har lest et sted at det er 6-7 cm opp i analen, og at det kjennes ut som en ert ? Noen som veit om detta stemmer? Eller isåfall hva som er riktig? Det skal visst være superdeilig å stimulere der, samtidig som jeg sugern Glad for alle svar =)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 ja, det stemmer faktisk! Mannen min blir helt sprø, og spreller med beina og holder på å komme ganske kjappt. Bare prøv, så ser du hva reaksjonen blir ;-P
Januar Baby <3<3 Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 bare til å føle seg fram hehe ... Samb min er helt syk etter dette !:) Ligger å stønner som bare det Du kan jo og prøve å slikke han i hullet ? Kommer ann på kor langt du er villig til å gå Det funker på samb min jaffal ;) Masse lykke til med videre "leiting"
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Er uerfaren på analsex, men tenner veldig på tanken om å gi mannen min anal stimulering. Lurer imidlertid på et par ting: Bruker dere bare fingre eller har dere på hansker el.l? Eller krem/salve/glidemiddel? Ligger mannen på magen/ryggen/i hundestilling? Litt intime spørsmål, men vil gjerne gjøre det best mulig for ham hvis jeg først skal prøve for tror han kan bli litt sjenert... Da gjelder det at lysten blir sterk nok;D Håper noen kan svare.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 hadde man bare hatt ei jente som ville funnet mitt g-punkt. har absolutt ikke noe med homo å gjøre at man feks vil bli tatt med strap- on av ei jente... skulle gjerne kommet i kontakt med ei jente som liker slikt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå