Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 guttungen min sutrer så fælt.har problemer med å ligge alene å leke.å jeg blir så sliten av det??hvorfor er det sånn ,å er det noe jeg kan gjøre med det??
Gjest Tale30 Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Hvilke leker har han da? Jenta mi begynte å kjede seg veldig med de gamle lekene sine når hun var rundt 4 mnd. Jeg kjøpte en gymmatte til henne hvor hun kan ligge og trene på å krabbe, av leker som hun har rundt seg på matten er det av typen som hun kan trykke på så de lager lyder og lys blinker. Babygym'en kan vi ikke bruke lengre fordi hun blir frustrert av stengene på den når hun skal rulle seg rundt.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 oki..men hvor mye koster en sånn babymatte??jeg tenker på før i tiden så hadde de ikke så mye som vi har i dag..føler butikkene mener vi trenger mer enn vi egentlig gjør..han ligger som en pinne på dyna si på gulvet.noen ganger så vrir han seg litt.men noe mer er det ikke..sutrer å klager mye.alt er feil.får han oppmerksomhet griner han også.uff ????
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Høres ut som en som begynner å få tenner!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 ja to tenner nede har kommet til syne:)også er det en annen ting som også er slitsomt.han gråter når han ser sin egen far.vi bor ikke sammen.og gråter når han ser farmor.så den enste som kan passe han uten at jeg er der er min mor.skulle ønske jeg kunne sende han av gårde en tur med faren sin så jeg hadde fått litt pusterom.veldig inntenstent til tider .
Gjest Tale30 Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Du sier han ligger som en pinne på teppet.. kanskje det blir bedre hvis du forsøker å finne noen leker han virkelig liker og la ham måtte strekke seg litt etter dem Det som er bra med en gymmatte er at de får tak med knærne slik at de lettere kommer seg fremover når de skal lære å krabbe. Rullingen er også lettere å få til når de får tak med bena. Det er også fint med et slikt underlag når de skal rulle rundt og sånn med tanke på at hodet treffer ganske hardt på gulvet til tider.. Den jeg kjøpte kostet 499, men man kan finne rimeligere alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå