tre små... Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 det er jo ganske dyrt for inngangsbillettene, men har man da fri adgang til de aktivitetene som er i parken? regner med de sikkert skal ha betalt for visse ting der ved siden av? noen itilfelle husker hva det var og pris?? prøver å regne litt på hva ferien vår vil koste... hvor mye brukte dere tilsammen på en eller to dager i parken utenom inngangen?
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Hm. Jeg kan ikke komme på noe som koster penger inne i parken, og jeg har vært der sikkert 50 ganger og mer iløpet av livet Jo, forresten. De der greiene som man kan vinne bamser og diverse koster litt penger.
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Og selvfølgelig Kaptein Sabeltann-showet, men det er jo på kveldstid.
*smula* Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Aktivitetene vi var med på var gratis (båten i sabaltann, trikken i kardemommeby, traktorene på kutoppen, bobbanen o.l.) Maten er ganske dyr, vi var 2 store og 1 liten og brukte 250kr på lunsj.
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Jeg synes maten smaker høgg allikevel. Mye bedre å ta med selv!
tre små... Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2009 takk for svar:) så bra at aktivitetene er gratis.. var litt redd det skulle bli fryktelig mye dyrere enn jeg har regnet. regner med mat og sånn er dyrt ja.. men det er det jo stort sett i slike parker:)
Kamomille Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Alle aktivitetene er gratis bortsett fra noe i tivoliet! Showet på kvelden kosert selvfølgelig ekstra. Maten i parken er dyr, og jeg anbefaller deg å ta med kjølebag med iallefall drikke og snaks og evt ett måltiv. Vi har alltid pleid å ta med lunch! Vær obs på et det er ganske mye "kjøpepress" i parken. Det finnes utallige små butikker med diverse kademommeby effekter, sabeltann effekter osv
tre små... Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2009 det var lurt, vi får ta med en kjølebag:) greit å slippe å kjøpe alle måltidene i parken da:)
ana baroma Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 det eneste jeg kommer på som koster ekstra er dersom du skal leie vogn eller sånn bagasjevogn + at det er en gravemaskin der som koster en tier dersom poden vil grave. Også tombolaer og slikt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå