Gå til innhold

kristiansand dyrepark, dere som har vært der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo ganske dyrt for inngangsbillettene, men har man da fri adgang til de aktivitetene som er i parken? regner med de sikkert skal ha betalt for visse ting der ved siden av? noen itilfelle husker hva det var og pris??

prøver å regne litt på hva ferien vår vil koste... hvor mye brukte dere tilsammen på en eller to dager i parken utenom inngangen?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Jeg kan ikke komme på noe som koster penger inne i parken, og jeg har vært der sikkert 50 ganger og mer iløpet av livet :)

Jo, forresten. De der greiene som man kan vinne bamser og diverse koster litt penger.

Skrevet

Og selvfølgelig Kaptein Sabeltann-showet, men det er jo på kveldstid.

Skrevet

Aktivitetene vi var med på var gratis (båten i sabaltann, trikken i kardemommeby, traktorene på kutoppen, bobbanen o.l.)

Maten er ganske dyr, vi var 2 store og 1 liten og brukte 250kr på lunsj.

Skrevet

Jeg synes maten smaker høgg allikevel. Mye bedre å ta med selv!

Skrevet

takk for svar:)

så bra at aktivitetene er gratis..:) var litt redd det skulle bli fryktelig mye dyrere enn jeg har regnet.

regner med mat og sånn er dyrt ja.. men det er det jo stort sett i slike parker:)

Skrevet

Alle aktivitetene er gratis bortsett fra noe i tivoliet!

Showet på kvelden kosert selvfølgelig ekstra.

Maten i parken er dyr, og jeg anbefaller deg å ta med kjølebag med iallefall drikke og snaks og evt ett måltiv. Vi har alltid pleid å ta med lunch!

Vær obs på et det er ganske mye "kjøpepress" i parken. Det finnes utallige små butikker med diverse kademommeby effekter, sabeltann effekter osv

Skrevet

det var lurt, vi får ta med en kjølebag:) greit å slippe å kjøpe alle måltidene i parken da:)

Skrevet

det eneste jeg kommer på som koster ekstra er dersom du skal leie vogn eller sånn bagasjevogn + at det er en gravemaskin der som koster en tier dersom poden vil grave. Også tombolaer og slikt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...