Gå til innhold

Er dette rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i min familie er så vanvittig glad i jenta vår, noe jeg syns her helt supert. Han engasjerer seg veldig i alt som har med henne å gjøre.

Mannen min måtte litt skamfull inrømme at han reagerte på at denne slektningen, som er mann, hadde bilde av seg selv med datteren vår som profilbilde på facebook. Han følte litt at det ble å tråkke over grenser da mange på vennelisten hans tror at det er hans barn.

Jeg har ikke tenkt over det før, men egentlig hadde jeg kanskje reagert hvis en kvinnelig slektning av min mann hadde gjort det samme. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alltid redd voksne menn som er uvanlig glad i barn!

Skrevet

"Jeg er alltid redd voksne menn som er uvanlig glad i barn!"

Litt enig i den...

Og ja, jeg synes det er rart!

Skrevet

Jeg hadde jammen begynt å lure hvis en mannlig slektning la ut profilbilde av seg selv og mitt barn... tror jeg ville bedt vedkommende om å fjerne bildet, og sagt at dere ikke vil at andre skal legge ut bilder av deres datter på nettet (han skulle jo bedt om tillatelse før han gjorde det da!!!)

Skrevet

Forresten, det kommer jo litt an på hvem i familien det er.

Er det en av fedrene deres som er glad i barnebarnet sitt og vil ha bildet på facebook, så er det greit syns jeg.

Men er det en annen mann, så hadde jeg vært litt skeptisk.

Skrevet

Jeg hadde spurt fint om han kunne ta bort bilde av barnet.

Og vært glad for at folk i familien var glad i og engasjert i barnet vårt, ikke alle er så heldige.

Skrevet

BF bror har bilde av seg og min største på facebook som profil bilde. han har også to andre bilder av seg og henne.

Han spurte både meg og mannen før han la de ut da, og vi syntes begge det bare er koselig.

Skrevet

Hvorfor er det rart om en onkel er barnekjær og glad i barna han er onkel til, mens om det er en tante så er det helt greit.

Jeg hr venninner med bilde av seg og barnet mitt sammen på fb og har aldri hørt noen syntes det er rart.

Hvorfor skal ikke gutter få være glad i barn også (uten at det ligger noe seksuellt bak.)

Syntes det er synd at alle menn som er barnekjære idag nesten automatisk blir antatt mulige pedofile.

Men til HI om mannen din ikke vil han skal ha bildet så ville jeg bedt han fjerne, det er tross allt like mye hans barn som ditt og han bør ha full medbestemmelserett.

Men det kan hende han er smart å legger bilde av seg og barnet for å få kontakt med damer da. Vi damer har jo for vane å smelte litt for gutter som "passer" barn og viser at de er stolte og glade for å gå med barnet. :-)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Herregud. Skal be broren min fjerne profilbildet sitt med en gang, det er datteren min og han i fjor sommer. Han må jo være pedofil eller noe annet spesielt.

Skrevet

Takk for svar.

Det er ikke skummelt i det hele tatt at han er så glad i barn, det er bare en god kvalitet hos han syns jeg. Jeg er enig med noen over her sm syns det er merkelig at menn ikke kan være opptatt av barn før det er noe muffens mens det forventes at kvinner går bananas over alle barn de ser.

Han er ganske nær i relasjon til jenta vår, og er stolt av sin rolle i forhold til henne. Min mann har ikke lyst til å ta det opp som et problem, han bare lurte på om slke følelser var naturlig eller ikke.

HI

Skrevet

han bruker kanskje ungen som en sjekke-ting hiss damene.

vi damer smelter jo når vi ser en mann som er glad i barn. ligger i vår natur det:)

det kan være så mye annet enn pedofeli..

Skrevet

JA, det er meget rart !!!

Gi beskjed at du ikke ønsker bilder av datteren deres ute på internett

Skrevet

JA det er rart!!!!!!!!!!

Skrevet

Takk for synspunkt.

Bildet han har lagt ut er et bilde jeg har tatt av dem, og jeg har selv mange bilder av datteren min, også av dem to på facebook. Det var nok bare akkurat dette med at han hadde det som profilbilde mannen min reagerte på.

Og igjen.. hvorfor i alle dager tenker folk pedofili med en gang en mann er glad i et barn? Det er ganske trist..

HI

Skrevet

Det er kjempe hyggelig at noen viser så sterk interesse for deres datter, og ikke heng deg opp i pedofili hint her. Det er rart at han har jenta som profil bilde. Jeg forventer ikke at andre legger ut bilder av mine barn, og det er jo greit å si til han om dere synes dette er noe som må snakkes om. Du kjenner din slektning og din datter, og kan avgjøre om det er rart.

Skrevet

Min reaksjon da jeg så profilbildet var, åh så koselig!! Det var min mann som påpekte at det var rart fordi han selv ikke har noe ønske om å ha seg selv sammen med datteren vår på sitt profilbilde oså kommer plutselig noen andre og gjør det. Siden han er faren og slektningen er en mann tror jeg han føler litt konkurranse om rollen selv om han vet at det er han som ser jenta hver dag. Det var vel litt i forhold til hva omverdnen ville tro.

Det er nok alltid lettere å like/akseptere det ens egen familie gør, og å stusse på hva svigerfamilien gjør. Som sagt tidligere ville jeg ha irritert meg om en kvinnelig slektning av min mann hadde hatt seg selv og jenta mi som profilbilde.

Jeg og min mann har snakket sammen, og har kommet frem til at vi bare lar det være. Det vil såre slektningen veldig om vi påpeker dette for ham, og det betyr ikke så mye for min mann at han ønsker det. Som sagt var han bare nysgjerrig på om han var helt urimelig i sine følelser og ønsket å teste det her inne :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...