Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jeg har nettopp tatt fettsuging av flanker og innside lår. De fjernet tilsammen 1900 ml hvorav 1500 ml var tilnærmet rent fett. Fy så ekkelt, jeg ble helt kvalm av å lese epikrisen. Det er jo 1,5 kg med fett. Det sier litt om meg, tenker jeg... Noen andre her som har tatt fettsuging?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Nei jeg har ikke tatt fettsuging, men jeg lurer på hvor mye du betalte for det??
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Og om du ble fornøyd med resultatet? Hvordan gikk du frem og valgte akkurat de du gikk til?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Hva har du betalt? Blir det arr? Hvordan ser du ut etter et slikt inngrep? Gjør det vondt?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Jeg har tatt fettsuging av flankene, betalte 20 000 for det, fjernet nesten 2 liter fett :S Jeg har bare 2 pitte små arr, men de blir skult av trusen, arret er vel ca 0,5 cm lang, ser det nesten ikke., Ser mye bedre ut =) Gjorde vondt etter inngrepet, spesielt de første dagene. Fikk bedøvelse under inngrepet, kjente litt, var litt ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 HI her. Jeg betalte 23 000,- for begge deler, fikk en god del rabatt pga at begge deler ble gjort samtidig, og fordi jeg har hadde en annen operasjon samtidig, som ble dekket. Jeg føler meg mørbanket og det svir, men jeg overlever. Er veldig stiv i kroppen. Akkurat nå ser det ut som om jeg har lagt på meg men det er fordi jeg er opphovnet. Jeg ser allerede nå at det er forskjell, og jeg har ikke de "fettklumpene" som jeg hadde før. Gleder meg veldig til hevelsen går ned og resultatet blir synlig. Jeg har alltid vært i mot sånne ting, men etter å ha lagt på meg en del de siste årene, i tillegg til å ikke klare å trene vekk fettet på disse områdene, bestemte jeg meg for å gjøre det. Det er mye penger, men en vanvittig motivasjon til å trene og ha et sunt kosthold, for jeg vil ikke sløse bort de pengene.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Glemte å svare på en ting. Det blir sjeldent arr men når det blir det er de bitte små, så det er ikke sjenerende. Nå ser jeg som sagt mørbanket ut, jeg har gigantiske blåmerker "overalt" og blir nok ikke sett i bikini med det første. Men det gjør meg ingenting. Det er verdt det. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå