Gå til innhold

Er deres 3,5 år gamle jenter "hormonelle"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff å huff!!

Til tider er hun et hormontroll, tramper avgårde når hun ikke får viljen sin, hyler og skriker for hver minste ting osv. Mens andre ganger er hun verdens søteste, snilleste, skjønne og syngende jenta vi kan ha :-)

Har 2 gutter også, de er nå 5,5 år og snart 8 år, kan ikke huske at de var sånn, midterste hadde et fryktelig temperament, men var aldri furten og sur sånn som minste mor!!

Gruer meg allerede til hun blir tenåring jeg......

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg vet ikke helt om det gjleder min 2åring, men hun snakker i alle fall om at "jonas er kjekk" (Han i jonas brothers) og er helt hektet på han. Hun forstår ikke hvorfor vi ikke kan sepå jonas brothers hele tiden.

Hun har i det siste blitt j*vlig sint for ingenting, f.eks om hun ikke får akkurat 3 agurkskiver men 2 på maten etc. Hehe.

Stort sett bare blid da :-)

Skrevet

Det var jammen tidlig å begynne å se på gutta, he, he... :-) Det har hun ikke begynt med enda. At antall agurkskiver kan knuse en liten jentes hjerte er et kjent fenomen ja, eller hvis jeg har delt skivene på feil måte eller gjort andre ting som vi alltid pleier å gjøre, men som ikke passet henne akkuart da!! Heldigvis ble staheten hennes god å ha i fjor, hun bestemte seg for å slutte med bleie i fjor sommer (2.5 år), forde at hun ville bare bruke de bleiene som hadde ligget hos farmor og farfar i 1 år, for de at de var det mye finere tegninger på en de som ble solgt i butikken på den tiden, så når det var tomt for de, så bare slutta hun med bleie, både natt og dag, staheten lenge leve, he, he,..... :-)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Ja, det skal ikke mye til, feil farge på nonstopen etc.

Hun sier ofte at vi må se på bilde, så sier jeg se på bilde? Ja jonas sier hun da. Så må vi høre på "paranoid" av jonas brothers mens hun står med totten i munnen og hører på paranoid og ser på han ene i jonas brothers (vet ikke helt hvem av de hun digger). så sier jeg "er det gutten"

"jaaaa søt"

hehehe...

Men tror det er godt de har litt agurk/bleie og alt vilje jeg. Er jo litt sjarmerende også.

I det siste har hun blitt veldig urimelig og begynner å gråte så sier jeg, hva er det "du vil ikke bære meg" - hun har ikke spurt en gang..hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...