Gå til innhold

3 dagers slankekur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på er 3.dagen, der det skal spises 1 cheddarost. Men jeg kjøpte en cheddar ost og den var 250 gram, er det meningen at jeg skal spise HELE den?????????? Finnes det typer som er mindre?

3 dagers-kuren

1.dag:

Frokost: 1/2 grapefrukt, 1 stk. ristet brød, 2 ts peanut butter.

Lunsj: 1/2 kopp tunfisk, 1. stk. ristet brød.

Middag: 2 skiver kjøtt (85 g) valgfritt, 1 kopp grønne bønner, 1 kopp rødbeter, 1 lite eple, 1 kopp vaniljeis.

2. dag:

Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød, 1/2 banan.

Lunsj: 1 kopp cottage cheese, 5 stk. saltet kjeks.

Middag: 2 pølser i brød, 1 kopp broccoli, 1/2 kopp gulrøtter, 1/2 banan, 1/2 kopp vaniljeis.

3.dag:

Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød.

Lunsj: 1 stk. cheddarost, 5 stk. salte kjeks, 1 lite eple.

Middag: 1 kopp tunfisk (oliven er godt til), 1 kopp rødbeter, 1 kopp blomkål, 1/2 honningmelon, 1/2 kopp vaniljeis.

Dietten fungerer ved en kjemisk nedbrytelse. Den må ikke varieres eller erstattes med noe annet i kostplanen. Husk - INGEN MELLOM-MÅLTIDER. Kaffe, te og vann kan drikkes til og utenom måltidene. Salt og pepper kan brukes, men ingen andre krydder. Hvor det ikke er angitt presise informasjoner om mål og vekt, er ingen restriksjoner annet enn sunn fornuft.

Denne dietten skal brukes i 3 dager av gangen, på de 3 dagene vil man tape opp til 5 kg. Etter 3 dagers diett kan det igjen spises normalt, - men ikke meget. Etter 4 dager med alminnelig mat, starter man igjen med 3 dagers diett. Opp til 20 kg kan slankes på en måned påståes det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett denn kuren før, og da var det nevnt i gram. Du skal ikke spise en hel ost. Det er ikke for å ta motet fra deg, men denne kuren som angivelig skulle kommer fra et sykehus kom på 10 på topp liste over slakekurer som bare var tull og sykehuset den kom fra har aldri hørt om den. Samtidig er det ikke så mange kalorier i dietten, så en vil kunne gå ned om det reduserer inntaket av kalorier i forhold til hva som er normalt - men en kjemisk nedbryting er det ikke.

Grete Rhode har en 7 dagers lavkalorikur, 1300 kalorier hver dag, som fungerer.

Skrevet

Takker for svar:)

Skal ta en titt på den Grete Rhode jeg:):)

Skrevet

Dette er en av de dummeste slankekurene jeg har sett!

Hva skal du med vaniljeis og pølse i brød når du slanker deg?

Ellers er jeg enig i at mellommåltider er en uting.

Noe av grunnen til at alle var tynne før, var at de ikke spiste mellom måltidene.

Forøvrig er en kopp et gitt mål i noen land, men jeg vet ikke hvor mye det er, rundt 1,5 dl vil jeg tro.

Skrevet

Det hjalp vel gjerne litt på at folk flest var mer aktive før enn nå også da. Dvs at de ikke kjørte overalt de skulle...

Skrevet

Ja sånne slankekurer ender bare galt.Da går du bare fort ned og like fort opp....

Det beste er å spise fornuftig sundt mat hver dag og bruke kroppen sin.

Her er noen gratis tips:

- Ta trappen istedenfor heisen.

- Hopp av bussen en stasjon før,for å gå hjem.

- Lek med barna.spill ball på plen ,ha det gøy

- Spis knekkebrød istedenfor brød.

- Drikk vann istedenfor brus.

- Alltid ha 1/2 tallerkeneller mer med grønnsaker ved middagen.

- Spis ofte og lite og ikke mye og lite.

- Kos deg med godt og god mat i helger ikke på hverdag.

- Bli glad i den kroppen du har

Skrevet

Så søte dere er:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...