Gå til innhold

hvordan skaffe 15 000 kr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et gjeld på 15 000 kr som jeg gjerne vil bli kvitt. vi er i fast jobb begge to, men akkurat de 15 000 kr kan vi ikke betale på en gang. det er kredittkort. jeg er gravid nå så det er ikke mye jeg kan gjøre siden jeg er sykemeldt. men har dere noen råd til hvordan en kan skaffe så masse penger?

ekstra jobb- hva slags om ettermiddaggen eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke gjøre stort iom at du er sykemeldt da. Men hva kan mannen din bidra med da? Kan han jobbe overtid, ta på seg noe annet på kveldstid? Budkjøring f.eks. Reklameutkjøring? Ikke så godt betalte jobber, men noe ekstra i kassa. Leve sparsommelig og betale ned maks i tillegg. Låne av foreldre til noe lavere rente? Tja... Fantasien setter grensene:)

Lykke til!

Skrevet

Har dere noe dere kan selge??

Skrevet

Først bør dere snakke med familie. Kan dere låne beløpet eller deler av det, for så å kunne betale fortest mulig inn.

Du har ikke lov å jobbe når du er sykemeldt, så da må du evt bli frisk først. Be mannen spørre om han kan jobbe ekstra i jobben han har nå eller ekstrajobb. Han kan feks ringe bemanningsbyrå for kortere oppdrag.

Gå igjennom alt dere har. Noe som kan selges?

Dropp ferie i sommer og lev sparsommelig. Har dere ikke fått feriepenger dere kan bruke på litt nedbetaling?

Skrevet

mitt beste tips. Jeg brukte 1mnd på ¨å betale inn mitt mastercard.

Jeg levde så sparsomt som overhode mulig i en mnd. spiste nudler til middag, drakk gratis vann til nesten alle måltider. Kjøpte KUN billig (da spilte ikke sunnheten så viktig rolle denne ene mnd). Ellers betalte jeg regninger, kjøpte billig mat. That's it. Betalte ned mitt kort hvertfall- sååå verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...