Gå til innhold

Alene med 3 barn i 3 uker er vel ikke sunt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg nå. Og lille mann er syk i tillegg. Svigers bor kun 5min. unna, men tror du jeg får noe hjelp? Nei, ingenting... Grrrrr!!!! Jeg får holde ut 2 uker til. Beklager, dagens sutrete innlegg fra meg:-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg skal være alene med 2.5åringen, og to nyfødte babyer 1.5 uke i starten av november!! Gruer meg litt :-p Men blir nok helt sikkert bedre enn vi tror. Kan jo bli kjempekos!

Skrevet

kanksje HI kan få hjelp av venner eller noen som bor i nærheten. Hva med å ta en tlf til svigers å spørre om de vil sitte barnevakt? De cet sikkert ikke at du vil ha hjelp så lenge du ikke sier noe..

Skrevet

Godt tips Luna, men jeg er altfor sta og stolt til å spørre om hjelp. Derfor slenger jeg ut et slikt innlegg her inne, he he! Lettere for meg å klage til dere vettu ;-)

Skrevet

Kjenner til det der, jeg spør ALDRI om hjelp. Har fått beskjed såååå mangen ganger av mine venninner at nå må jeg svelge stoltheten min og spørre om hjelp, men jeg klarer det bare ikke. Syns foreldre og svigerforeldre kan tilby seg hjelp jeg.

Ja, jeg vet at jeg er sær og sta osv......

Skrevet

Så enig Isbjørndama.....jeg klarer ikke å be om hjelp. Hadde vært skikkelig nederlag for meg å spørre hjelp. Nei, jeg får heller "lide" i fred, he he!

Skrevet

Du får ymte frempå til mannen om at etter en slik påkjenning har du i hvertfall fortjent en tur på spa, med massasje og ansiktsbehandling, og helt sikkert en tur til frisøren også, og noen nye klær ...

Skrevet

Gjett om tingeling, he he! Nei da, det er egentlig ikke så synd i meg, jeg har det egentlig veldig godt, har bare en dårlig dag idag ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...