Gå til innhold

fryse/svettetokter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

opplevde i natt at jeg våknet av at hele kroppen var iskald (selv om jeg lå under dyna), hakket tenner og ristet fordi jeg frøs sånn.

Ballet meg godt inn i dyna, og beordret samboeren min til å lukke vinduet (selv om det var 15grader ute). Noen timer etterpå våknet jeg av at jeg var klissvåt av svette.

Husker jeg hadde dette i mitt forrige svangerskap også, er det bare hormonene som spiller meg ett puss?

er ihvertfall veldig irriterene!!

Noen flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Jeg har hatt det sånn, men da noe som kalles kulderier. Skikkelig guffent med skjelvinger, svette og tenna klapra...I mitt tilfelle hadde jeg nyre- og bekkenbetennelse, hadde veldig vondt i ryggen rett nedenfor lungene i noen dager på forhånd. Paracet tok kulderiene og penicilin tok betennelsen:) Hvis du er helt fin nå/etterpå er det nok ingen ting å bekymre seg over. Hormoner kan jo gjøre at men fryser og skjelver LITT, men hvis det er sånn at du føler deg dårlig ville jeg nok tatt en tur til legen?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har ikke opplevd at jeg er så kald, men jeg får skikkelig hetetokter selv om det ikke er så varmt ute. Ikke så behagelig, men jeg vet at det bare er hormonene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...