Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Mini sover som regel til halv 8-tiden, men det hender jeg er heldig og får dratt det til halv 9. Sambo drar på jobb kl 8, og gir meg alltid kyss før han går. Ganske diskret hvis jeg sover.. Og idag var genialt. Mini lå og spiste mens jeg var laaaaaaaaaaaaangt borte.. Må suge til meg alt jeg kan av slappe av/søvn.. Sambo gir meg alltid kyss før han går. Og idag.... Først gir han meg et nuss på kinnet. Så på munnen. Så oppdager han at mini ligger og spiser av puppen min.. Og hvor han fikk ideen fra vet jeg ikke, men plutselig begynner han å smatte på den andre puppen, sånn SMATT SMATT, (oppå ammebh'en da...) Jeg tar _forsiktig_ og skyver han bort, siden jeg var nesten i drømmeland og synes det er teit at han skal vekke meg med noe sånt idiotisk da.. Og hva får jeg til svar?? : "Det er det jeg sa, du er morgengretten!!!!!!" What?!?!?! Jeg er faktisk ikke det, men han legger nå faktisk opp til det selv...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Hehe, han gjorde det for å kødde da, være plagsom... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå