Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bekjent som hadde termin rundt disse dager. Vi har fulgt hverandre ganske mye. Først fikk begge to gutter med under 2 års mellomrom, så gikk det nesten 3 år (litt indre ofr meg, litt over for henne) og for ca 2 år siden fikk vi hver vår tredje gutt med et par ukers mellomrom. Så viste det seg at vi begge klarte å bli helt uplanlagt gravide, men da med nesten 2 mnds mellomrom da. Hun visste ikke hva hun ventet, men i natt har hun fått en liten jente! :-) Akkurat som jeg venter, litt sprøtt, hehe...

Ønsker henne alt godt og regner med hun koser seg med den lille, men må inrømme at jeg er litt missunnelig på henne som er ferdig allerede! :-) Heldiggrisen som får kose med babyen sin! Jaja, 7 uker skal gå fort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei venninne som har termin 3 dager etter meg og jeg kjenner at jeg nesten kommer til å bli sur hvis hun føder først, ettersom jeg er hellig overbevist om at jeg er mest lei. He, he.. ;)

Har forøvrig termin om 2 dager selv, så babyen kommer nok snart :)

Skrevet

Oi, ja da er du nærmt termin! :-) Jeg har 51 dager igjen til termin...

Skjønner godt følelsen din da. Hadde en venninne som hadde termin 3 uker etter meg da vi ventet våres første, men hun ventet tvillinger og fikk jo selvsagt(?) sine mye før sin termin, og 3-4 uker før meg. Missunte henne så klart ikke å føde prematurt, men var litt småsurt at hun fikk før meg når jeg hadde termin 3 uker før henne likevel, hehe...

Masse lykke til med veldig nært forestående fødsel da! :-)

Skrevet

Det var jammen likt! Tre gutter på nesten like mange år og så ei jente nå rett før dere skal få ei jente, wow:)

Skjønner at du blir misunnelig. Men 7 uker går fort!

Skrevet

Ja, jeg satser på at det går fort :-)

Ja, det er ganske bra gjort synes jeg. Kombinasjonen 3 gutter og så jente er faktisk ikke så veldig vanlig, og så på nesten samme tidsrom også ;-) Hun var helt sikker på å få gutt da (slik jeg var før UL'en), så tipper hun er litt i sjokk nå, hehe...

Skrevet

Jeg hadde ei vennine som hadde termin 1 uke etter meg, så når hun fødte på min termindato. Grein jeg som bare det og la all skyld på mannen min som ikke ville gå på fjelltur med meg. Noe jeg var 100% sikker på ville sette fødselen igang. Jaja, mange rare ideer når man er gravid. Men 7 uker gå fort, lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...