Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Så var vi plutselig hjemme igjen:-) Etter en nydelig tid på den fineste øya! Deilig med sol og strandliv. Deilig med god mat hver eneste dag, og litt "god" vin i det greske rolige tempoet. Deilig med gode venner som kjenner en og som kjenner ens historie og som man kan være stille sammen med og kun utveksle blikk for at de skal forstå Deilig å komme til den lille kirken ytterst på øya og tenne lys for henne vi savner, men som er sterkt tilstede alikevel. Deilig å bade i rent vann som løfter en som trygge armer med alt saltet. Deilig å le, masse. Danse med liten rosa som er som Lykkeliten i paradis. Tom Hanks er ganske deilig også;-D Og litt absurd at han er en vanlig mann med en vanlig familie som bare ønsker å leve vanlig blant oss andre vanlige:-) Fin familie som rusler forbi når man sitter på en vanlig stol og nesten detter av den. Etter noen dager venner man seg til. Og tenk at vi har felles venner.....kniiis, det er stilig:-) Og så er det jammen godt å være hjemme igjen:-) Her er det fullt hus med svigers og greier:)
Reveenka Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Å, det høres helt supert ut! Jeg trodde faktisk du hadde igjen en uke til, jeg. Hm, høres liksom litt surrealistisk ut med sånne superkjendiser ved nabobordet og ved siden av deg på stranda, hehe - hadde nok vært litt satt ut jeg da, ja!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2009 Hihi, ja man blir jo det! Og når han ene dagen tilbyr venninnen min å være barnepike for babyen. Og spør etter dem osv...så blir det litt surrealistisk:-) Fint at de får lov til å være vanlige mennesker de også. Det må være grusomt å bli forfulgt hele livet. Og fint å se at han er en helt vanlig pappa til barna sine. De går også på internettkafe og vil henge med venner. Da er det greit at pappa kommer og henter når det blir sent nok;-D Og livvakten kjenner jo alle der nede han med, og glir naturlig inn i miljøet, men er nok litt mer oppmerksom enn oss andre tror jeg;-D
Superlis Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Hei på deg, kjekt og "se" deg igjen!! Høres ut som dere har hatt en flott tur med gode og spennende;) opplevelser, kan ikke si at jeg ikke er bitte litt misunnelig:)). Men godt dere er hjemme igjen!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå