mor te tre Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Nå har jeg bare 100 dager igjen;)) Gleder meg masse til tulla er i armene mine. Er allerede lei, så dette kommer til å virke som en evighet!! I dag begynner sommerferien til barna mine, så det kan jo gå fortere enn jeg tror;) Ønsker alle her inne lykke til i sommer med magene sine:=) Blir nok endel bading på meg!!:=)
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Gratulerer!!! 120 dager igjen her! Gleder meg også til å få lillemor i armene mine:) God sommer og kos deg med bading og magen:)
Rosmarin*fødeklar* Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Da er vi like langt på vei, jeg har også 100 dager igjen i dag! Føles likevel som det er lenge til slutten av september, men kan vel hende sommeren går fort. Har uansett endel som må ordnes før babyen kan melde sin ankomst, men i dag blir i hvertfall bilsete innkjøpt.
vekten30 Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Så artig:) Det er en milepæl:) Jeg er 106 i dag:) Så om 6 dager er jeg der du er nå Det skal bli kjekt:) Jeg venter meg også en liten jente:) Lykke til videre og god sommer:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå