Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jepp, da er jeg gravid igjen, da! Blir 4.gangen siden vi begynte å prøve for et år siden, det! Jeg merker at jeg ble ikke glad en gang for positiv test, er jo ikke akkurat sånn at jeg klarer å se for meg en baby om en 9 mnd tid, har liksom mistet for mange ganger til det.. Selvfølgelig håper jeg jo at lille spiren klamrer seg fast denne ganger, og at vi får vår etterlengtede baby, men hadde jeg kunne hoppet over 1.tri, alle leger og bekymringer som hører med i begynnelsen, hadde jeg blitt veldig glad! Er jo fortsatt megatidlig, er i følge babyverden 3+3 i dag, med termin 4.mars.
paper Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 ÅÅhhhh-da skal du se at det går kjempeflott denne gangen! Håper du får xtra oppfølgning-må være heeeelt grusomt å abortere så mange ganger... tvi-tvi og masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!klem
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2009 Takk for det! Skal ringe fastlege etterpå, og høre hva hun sier. Sykehuset har jeg gitt opp, eneste de tilbyr meg er en gel som jeg må betale selv.. Da kan jeg liksågodt bruke pengene mine på privat og bedre oppfølging. Vurderer å ringe Volvat i dag, og kanskje fastlegen over helga. Kjenner jeg blir kvalm bare av tanken på hele runden med sykehus og leger igjen!!
gravid.på.ny Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Hei! Føler virkelig med deg. Har det faktisk på samme måten selv. Tør ikke bli glad liksom, men håper allikevel... Jeg er også veldig tidlig, men usikker på hvor langt. Skal på ny UL til mand. på sykehuset, men jeg har gardert meg og fått time hos privat til tirsd. Hun på sykehuset er sikkert glad i å operere, så hun ville egentilg at jeg skulle kommet dit i dag fastende i tilfelle de ikke så noe på UL. Men det må da være litt tidlig å se noe så tidlig( jeg er kanskje 4 uker). Så det var jeg selv som ville vente til mand. Vi får se.... Så jeg forstår at man noen ganger mister litt tillit til det offentlige.. Men helt enig med deg at det er en utrolig belastende periode. Det skulle jo vært veldig oppløftende, tross evt. symtomer som kvalme osv, men... Blir spennende å høre mer fra deg. Lykke til så lenge!
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2009 Takk skal du ha:) Hadde vært deilig om man bare kunne hoppet over denne tiden! Jeg syns det er litt trist at jeg ikke klarer glede meg helt over lille spiren, men den dagen jeg forhåpentligvis går over i 2.tri, da skal jeg hoppe av glede! Skulle tro det var vanskelig å se noe så tidlig ja, jeg var på en UL i et annet svangerskap ca 4 uker på vei, og da så de ingenting. Men det var jo sykehuset i Elverum, som jeg egentlig tror ser det de vil se... Har du mange symptomer du, eller? Håper de kan se noe hos deg:) Selv er jeg kjempekvalm i dag, men det er nok heller en reaksjon på det jeg etter erfaring "vet" hva som venter..
gravid.på.ny Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 veldig trøtt og litt tåkete syn, små kvalm, murringer i magen og i ryggen har hatt dette en uke nå, begynte i går med ømme pupper. litt lei av alt rett og slett! forresten veldig oppblåst i magen. Jeg er jo litt glad for disse symptomene da:) Nei vi får håpe vi snart kan slippe oss litt løs og begynne å glede oss.. må si jeg også kommer til å hoppe i taket hvis dette går den rette vegen:) Skal forresten du på tidlig UL?
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2009 Så heldig du er som har så masse symptomer! Ja, får håpe det går veien for oss denne gangen! Jeg skal nok på tidlig ul, ja! Skal på Volvat på mandag (krysse fingrene for at spiren holder seg fast over helga), og sette i gang med en eller annen form for behandling. Var snakk om noe sprøyte-greier, men får vel vite mer på mandag:)
gravid.på.ny Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 ja, det blir utrolig spennende for deg nå. spiren SKAL holde seg fast!Håper de finner ut noe for deg.. Når du nevner sprøyte, så sa gynekologen til meg at jeg kunne forsøke det(antar at det er Klexane, bl.fortynnende)Får høre til mandag ja. Håper helgen går fort for oss begge! Kvalmen din er sikkert svangerskap relatert, men du tør bare ikke tro at det er sant!
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2009 Ja, får da virkelig håpe den klamrer seg fast hos oss begge!! Håper det er bl.fortynnende, har liksom en liten følelse på at det er det som skal til! Går du på noe ekstra nå, eller? Helgen bør gå fort, jeg reiser til Stockholm på kjærlighetstur i dag, så forhåpentligvis gjør den det! Godt jeg tok den testen i dag, er jo bare 3+3 i dag, men tenkte å teste for sikkerhetsskyld, siden jeg tenkte å kose meg med vin i helgen! Håper du får en fin helg, at spiren holder seg på plass, og at helgen går fort:))
gravid.på.ny Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 Å, det hørtes utrolig deilig ut med tur til Stocholm! Håper dere får noen solrike dager og får koblet ut:) Det gjør vel ikke noe om du koser deg med et glass vin da.. jeg tenkte å lage det litt ekstra koselig for sønnen min i helgen, hans siste skoledag i dag 2. klasse. Nå titter visst solen frem også! Jeg går forresten ikke på noe medisiner nå, men skal minne legen på det til mandag. Må vel være lurt å starte så tidlig som mulig trodde jeg. Takk, og God helg til deg og!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå