Gå til innhold

Egget er befruktet!! Pfeew! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye med graviditeten! Har fulgt med på deg en stund, så dette var gode nyheter:-)

Jeg har i flere av trådene dine lest om denne Anny som du har gått til. Jeg har gått til akupunktur en stund nå selv, men har fortsatt ikke fått klaff (8 mnd siden jeg mistet i MA). Det jeg lurer på er om Anny har gjort noe annet enn å stikke nåler på deg? Har du f.eks fått noen råd om hvordan kostholdet ditt bør være, om vitaminer eller andre ting du bør ta? Eller andre ting? Jeg tar i mot hva som helst av gode råd!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Snuppisa!

Tusen takk det!! :)

Jeg tror jeg var hos Anny 8 ganger..første måneden en gang i uken, så var jeg der før hver eggløsning.. Hun er fotterapeut i tillegg til akupunktør, så hver gang fikk jeg først fotsoneterapi, og så satte hun nåler. Siden jeg hadde en ubalanse i mage/milt (mye problemer med magen/fordøyelsen), så anbefalte hun meg å kutte ned på melk så mye jeg kunne, spise mindre søtt og så anbefalte hun en kur med tarmbakterier fra BioLife. Og selvfølgelig ta folat, og gjerne omega-3, sink, magnesium og e-vitaminer. Jeg var ikke så "lydig", så jeg tok bare folat og omega-3. Men, klarte å kutte ned på melk og litt på søtsaker. Aner ikke hva som gjorde at jeg plutselig ble gravid, men sist jeg var der så hadde en blodprøve vist at jeg hadde lavt progesteron nivå, så hun satte noen nåler for å virkelig sette hormonene i sving. Fikk blant annet en i høyre øre. Og det hadde jeg ikke fått før. Og så satt spira! :) Men, det kan også være andre tilfeldigheter... Jeg hadde nettopp vært hos gynekologen, så utredningen var i gang... Og jeg visste at hvis spira ikke satt i løpet av sommeren skulle sambo teste seg og vi skulle lage en plan for utredningen.

Håper dette var litt til hjelp!! Bare å spørre hvis du lurer på mer :) Lykke til med prøvingen, håper det kommer en spire i magen din også snart!

Skrevet

Takk for svar:-) Det er ikke alltid så lett å vite akkurat hva det er som gjør at det plutselig klaffer nei...Jeg har blitt veldig lett gravid to ganger før, men sist gang mistet jeg altså. Akupunktøren min mener at kroppen min har vært for sliten til å klare å bli gravid, så veldig mye av nålene hun stikker går på å styrke meg (i tillegg til spes. nåler rundt eggløsning da). Kanskje jeg tar kontakt med Anny over sommeren dersom ingenting har skjedd innen den tid. Kunne du gitt meg kontaktinformasjonen hennes?

Skrevet

Hun heter Anny Carlsson og arbeider ved Torshov Naturmedisinske Senter :) Lykke lykke til!!!

Skrevet

Hei igjen!

Tenker jeg skal ringe henne i mrg. Vet du om det tar lang tid før man får time hos henne? Og vet du tilfeldigvis når hun drar på ferie...? Jeg er litt utålmodig på å komme i gang....Tør ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt på akupunktur så langt, men etter som jeg ikke kommer noen vei med bare nåler har jeg lyst til å prøve litt fotsoneterapi også. Nålene har gjort at jeg får mer stabile sykluser da, det har det.

Skrevet

Hei Snuppisa!

Jeg fikk time veldig raskt. Hun er veldig fleksibel i tider osv, så det skulle gå bra. Vet dessverre ikke når hun tar ferie. Jeg går ikke der mer, men kanskje jeg tar en tur igjen senere i svangerskapet hvis kvalmen melder seg eller jeg trenger mer energi.

Man får mye for pengene hos henne. 350 kr for fotsone og nåler. Jeg pleide å være inne alt fra 1-2 timer.

Skrevet

350 kroner ja, ut i fra hva jeg så på prislisten trodde jeg at jeg måtte betale 400 (ikke at den femtilappen i mellom utgjør all verden da:-)).

Kan jeg spørre om hva fornavnet ditt er? Hvis det er ok at jeg referer til at du hadde gode erfaringer når jeg snakker med henne? Har forståelse for om du ikke vil si det altså:-)

Takk for hjelpen!

Skrevet

Jeg ønsker dessverre ikke å oppgi noe navn her, men du kan si at du fikk høre om henne på bim forumet :) Hun er meget takknemlig for å bli anbefalt her! Jeg har snakket om forumet til henne, og fortalt at jeg har anbefalt henne til andre jenter. Lykke til med behandlingen! Du får oppdatere meg litt på hvordan det går underveis da :)

Skrevet

Da skal jeg gjøre det:-) Jeg fikk time hos henne allerede i morgen. Det blir spennende!

:-)

Skrevet

Det var det jeg sa..hun er rask ;) Lykke til!!! Hun sa til meg at jeg skulle bli gravid innen sommern..og det ble jeg.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...