Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at jeg begynner å bli lei!

Er 13 i morgen, og har ikke begynt å få noe mage enda. Har jo noen kilo ekstra men ikke noe MAGE.

Men jeg er så leeeei av spørsmål om jeg har fått noe mage enda! Fått noe mage, når får du mage, jeg vil se når du får mage, jeg gleder meg.

Jeg gleder meg faktisk ikke til å få mage. Jeg begynner å få litt angst for å få mer mage. Også det å se div. folk, -spesielt- mamma'n min se mot magen min hele tiden som om det var verdens største byll der gir meg mer angst for å få mage..

Kjedeeelig... Må bare si det til noen at jeg er drittlei mas om str. på magen :P

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Hehe, da har du mye godt å se frem til! Magesnakket tar aldri slutt, selv om du ber folk om å finne noe nytt å snakke om. Det er slitsomt til tider, særlig når man faktisk har litt mage å snakke om og ta på (uten lov). Mitt beste triks mot ulovlig magetafsing er å ta et skikkelig tak i mageflesket til den som tafser som respons. Folk liker ikke det, er ikke det litt rart?? Ellers kan man egentlig ikke gjøre annet enn å si ifra om at magesnakket må ta slutt før du blir gal. Det funker mest sannsynlig ikke, men er verdt forsøket :-)

Skrevet

Huff, da vil du få et laaangt svangerskap :)

Magen er jo nærmest felleseie gjennom svangerskapet, føler jeg.

Skrevet

Opplevde mine første "ulovlige" magetafsinger i går når jeg var i byen. Traff et par jenter som jeg stort sett aldri har snakket med. Er 17 uker på vei, så har fått litt mage, men det er de ekstra kiloene som er kommet ut nå, så det var veldig ubehagelig... Men jeg gleder meg til magen bare er baby-mage, så slipper jeg tenke på d mer. Da skal de bare tafse tenker jeg. selv om jeg sikkert kommer til å bli lei... ;)

Men skjønner godt du er lei spm. Folk tenker seg ikke om tror jeg.

Skrevet

Jeg kan forstå at du ikke gleder deg til å få mage, men prøv å tenk på at det er babyen din som vokser i stedet for at det er din mage som vokser. Når babyen din vokser er jo det et tegn på at ting går bra der inni. At den får nok næring i seg. Det er jo positivt. Jeg prøver å fokusere på det i alle fall. Jeg hadde blitt lei meg om babyen min ikke hadde det bra i min mage. Når den tida kommer der du får gravidmage kan det nok hende det tar tid for deg å bli vant med den. Men den forsvinner jo ikke mens barnet er inni deg, så du kommer forhåpentligvis/sannsynligvis til å bli vant med det etterhvert som tida går. Håper det vil gå bedre for deg etterhvert når det gjelder omgivelsenes reaksjoner på den. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...