Gå til innhold

Redd mens murring og mørkt blod?


stinis1973

Anbefalte innlegg

Vet man kan blød litt, og ha mens smerter en stund.

var på do i stad, og litt sjokk da papiret var mørkt.. term 19 febr, fler med lign sympt! Bekymret jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde slik en dag i mitt forrige svangerskap.

Var ikke noe galt det.

Men viss det vedvarer i dag,ville jeg tatt kontakt med legen min for blodprøver.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for noen beroligende ord... kommer ingen ting i truse innl men fortsatt litt mørkt når jeg tørker meg etter tisse besøk... hm hm ingen smerter, men klart litt murring. Får se an ut dagen, da har det jo godt et døgn, evnt kontakte legevakt...blir jo litt bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, trygt å høre. Men må kanskje tenke at kroppen ordener jo opp selv hvis det er noe galt...må innrømme at det forsatt er rødt men mest brunt når jeg er på toalettet. Var innom legevakt i kveld. De ville ikke ta noe blod prøve, kunne visst ikke se noe på den om det evnt var en spontan abort på gang.... er urolig jeg liker ikke dette.... har liksom trykk nede, murring og litt stikninger bak i kors rygg.. krysser fingrene.... får høre at det mest sannsynlig skulle vært mer smerter og blødning dersom abort men men , . får vente over helgen å se da... kontakte fast legen til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill ultralyd så fort du kan, der får du svar på om barnet har det bra tross blødning. Vi engster oss ofte unødig og det er fint å roe seg ned. Håper det går bra med deg:-)

 

Jeg begynte slik på fredag, litt murring, litt brunlig utflod,,,dette utviklet seg på lørdag da det ble litt rødlig. På lørdag ble smertene mer intense og kom i tak med ca en time mellom. og lange pauser (trodde det ble bra da) Søndag økte blodmengden og hver gang like etter sammentrekninger i magen. Jeg forsto med en gang at det var galt, jeg dro på legevakten og videre ullevål. Skulle til Ullevål i dag men kroppen ordnet opp i natt.

 

Desverre gikk det galt denne gangen og i uke 11.

 

Jeg anbefaler deg ultralyd for å berolige deg og for å se om barnet har det bra, det er bedre enn å vente og lure på om noe er galt.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin samme dato, den 19. febr. og idag fikk jeg litt slimete, brunaktig blod på papiret da jeg var på do. Men jeg har ingen spesielle smerter, bare litt stikninger som kommer innimellom, nå og da.

 

Jeg kjenner at jeg ikke tør å glede meg helt over sit. ennå, for i januar gikk det galt omtrent i samme antall uker som jeg er nå. Men da var det vondere, hadde skikkelige mens- smerter, og blødde mer og mer. Så jeg håper det går bra nå.

 

Synes jeg hører om så mange ufrivillige aborter for tida..... Stresser vi for mye???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi stresser mere nå. Har lest at vi i Norge holdere det gående som før når vi får vite at vi er gravid, vi jogger (ikke bra) trener som før, jobber som før og har ikke lært å lytte til kroppen. Vi blir også eldre gravide (som meg) og da øker sjansen for abort. I de sydligere strøk har de en annen måte å tenke på, de "ruger" altså tar hensyn til at de er gravid. Har hørt at stress i jobb, hjemme og fortsatt holde samme treningsnivå ikke er bra. En lege utalte seg og sa at det er mange aborter i landet våres som skyldes overdreven trening. Når jeg ser og hører om gravide som jogger blir jeg sjokkert, tenk på alle dump, slag og støt mot livmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har ikke hatt så mye plager i mitt svangerskap. Er no 7 uker på vei. Å pluttselig i dag var det blod i doskålen. Jeg fikk litt panikk å ringte legen min, så jeg var inne å tok blodprøver i dag. Håper allting er som det skal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...