Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny runde på Stork i går:-) Fikk akupunktur først. Fikk satt flere nåler denne gang siden jeg responderte så bra på nålene sist gang. Fikk slappet av lenge på klinikken siden de ikke skulle bruke rommet før 2.5 timer senere. Det var veldig godt! Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet til man kan teste. Fikk ikke mensen før dag 17 sist, og det er forferdelig å vente så lenge! Får virkelig håpe det skjer noe positivt denne gang:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg lykke til:)

Klem...

Skrevet

Hei Håpefull38.

Blir noen spenningsfylte dager på deg framover, håper tiden går fort og at du blir gravid. Har selv vært på Stork 4 ganger og kjenner til den lange ventetiden. Ønsker deg masse lykke til.

Lurte på en ting, fikk du akupunkturen på Stork? Jeg har tro på alternativ hjelp, tok akupunktur hjemme før siste tur til køben, men har ikke tatt det tett opptil insemineringen. Det kunne jeg tenke meg å forsøke på neste tur i sommer.

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Tusen takk, Angelica-s!

Single-71: Jeg fikk akupunktur på Stork. Fikk det sist også. Helle har utdannet seg til akupunktør, så jeg spurte sist om det var mulig. Hun er visst bare på klinikken en gang i uken, men hjelper også til ved sykdom og ferie. Da jeg spurte denne gangen, fikk jeg velge om jeg skulle ta den på klinikken eller på Meditalklinikken i etasjen over. Valgte å gjøre det på Stork. Betalte ingen ting for det. Fikk 14 nåler denne gang, 12 første gang.

Bare spør om akupunktur når du ringer og avtaler time for neste inseminasjon.

Lykke til, og jeg krysser fingrene for deg også:-)

Skrevet

Tusen takk for god informasjon. Det skal jeg jammen prøve neste gang, enten det blir Helle eller Meditalklinikken.

Fortsatt lykke, lykke til - håper nålene gjorde susen en gang for alle!

Skrevet

Da ligger jeg tre dager etter deg i løypa, Håpefull38.

Har ventet 17 dager og mer to-tre ganger jeg også. Det er forferdelig, synes jeg, 14 dager er absolutt mer enn nok. Men ikke annet å gjøre enn å akseptere at sånn er kroppen - og så krysse fingrene da : )

Skrevet

Tusen takk Minajenta!!

bumpi de bump: Vi får følge med hverandre, og håpe vi slipper flere turer!

Krysser fingrene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...