Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god selvbruningskrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor brukte jeg den fra Dove....det var en bodylotion med farge..ble grei farge av den, men jeg klødde noe så aldeles forferdelig av den...spesielt på beina, og på innsiden av knærne!!

Noen som kan anbefale en god en? som ikke klør og som gir jevn og fin farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes lancome sin selvbrunings skum var veldig bra,men den er litt dyr 300-400 kr tror jeg. Og loreal sin tørrspray :)

Nå bruker jeg dove,og klør også av den om jeg bruker den på beina,så jeg smører bare amer og fjes med den av og til hehe :)

Skrevet

Takk for tips! :) Så du klør også på beina av Dove? hmmm, lurer på hva det er med den?? Mye parfymert eller noe? Noe er det med de ihvertfall. Og hvorfor må selvbruningskremer lukte så pyton??? ;)

Skrevet

de STINKER!

uff hehe.

Jaja,vi må lide for skjønnheten er det ikke det man sier? :P

Skrevet

Jeg bruker Mary Kay sin selvbrunings krem. Veldig lett å smøre ut, Lukter godt. Den bruker litt lengere tid før man ser resultater men det er fordi da slipper man å få synlige skiller, heller en mer naturlig look. Den har ikke en sånn gul undertone som mange andre kan ha.

Skrevet

St. tropez sitt skum, dyrt men helt i en egen klasse. Lett å smøre, tørker umiddelbart, lukter lite, "vott" til å smøre med, jevn fin farge!

Skrevet

Fake Bake! Kan bestilles på f.eks. feelunique.com. Jeg blir gul av alle selvbruningskremer, men ikke denne! Den har farge, så man blir "brun" samtidig som kremen virker, og du ser hvor du har smurt deg så det er lettere å få jevnt. Følger med hansker.

Skrevet

Jeg liker godt Holiday skin fra Natusan - samme opplegg som Dove med bodylotion som giren jevn og fin farge. Jeg har ganske sensitiv hud, og denne reagerer jeg ikke på i det hele tatt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...