Gå til innhold

Sliten og nedsatt kondisjon...? Noen flere som har det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag i uke 10+5. Noe jeg har lagt merke til de siste ukene er at jeg blir utrolig mye fortere sliten av å gjøre ting jeg normalt kunne klart helt fint. Er overvektig, og ikke spesielt godt trent, men klarte i alle fall før å gå opp trapper uten at det føltes som jeg hadde løpt et helt maraton. Sliter også fælt med å klare meg gjennom en 8-timers arbeidsdag, uten å bli helt utslitt, verker i beina, og bare føler enormt stort behov for å dra hjem og legge meg på sofaen. ( Er kokk og står mesteparten av arbeidsdagen ) Noen flere som har det sånn? Og eventuelt har noen gode tips for hvordan unnslippe litt av utslittheten? Utenom det jeg har fortalt her, har jeg forsåvidt ingen andre symptomer, så er aldeles ikke ment som klaging, mer et håp om at noen opplever det samme, og har noen tips for å gjøre hverdagen litt lettere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg er bare 7+2 i dag, men den siste uken har jeg blitt utrolig mye mer trøtt! Føler meg så uopplagt og sliten fra 13-tiden til 21-tiden, og det er et ork på jobb. Jeg har stillesittende "datajobb", så jeg har det nok lettere sånn, men samtidig gjør det det vanskelig å holde øynene oppe når man bare har lyst å sove.

Nå har jeg begynt å sove "middag" hver ettermiddag/kveld for jeg er stuuuptrøtt. Orker absolutt ingenting etter jobb. Jeg er ikke overvektig og har hatt normalt god kondisjon før, men gikk tur i kveld og da var jeg helt utslitt av ingenting!

Leste på annen link at trøttheten kommer fordi morkaken dannes, i følge kinesisk medisin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...