Gjest Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Kvalm i 2 dager,en syk sterk hodepine,mest i tinningene nå,går ikke vekk med paracet heller. Noen andre som har hatt det sånn? Skal ringe legen i morgen tidlig,men prøver å høre litt her og jeg Var vondt å se mot lys i dag.
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 blir man kvalm da altså? hmmm... husker jeg hadde sånn ett par ganger når jeg var mindre også. Takk og lov for at sambo kom hjem fra jobb og var med ungene,trodde hele hodet skulle eksplodere!
Mayken Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 høres ut som migrene ja. Har hatt det noen få ganger selv, helt forferdelig. Jeg bli i hvertfall kvalm mens det står på.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Jeg kaster opp når jeg har skikkelig migrene..og klarer ikke så mye lys eller lyd. Jeg har fått det etter jeg fikk barn. Kan sikkert være annet, men du beskriver i hvert fall formen min når jeg har migrene:) God bedring!
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 takk for svar jenter eller damer heter det vel Får dere medisiner når dere har det? for jeg ammer,og da vil jeg ikke gå på noen som er skadelig for Adrian.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå