Gå til innhold

Kommer ikke til å finne meg en ny.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med overvekt.. er ikke kjempetykk, men magen er stor og fæl... (ble sånn etter keisersnittet for ca 3 år siden)

Og jeg føler ingen vil noensinne like meg sånn jeg ser ut...

Prøver å trene fast, og spise sunt, men sprekker ofte.

Hvem vil vel ha ei som ser sånn ut?

Jeg som var så trygg i forholdet til xn min, og nå er all selvtillit borte...... Klarer ikke å se for meg at noen vil se min vei engang, og skjønner ikke hvor jeg skal kunne finne meg en som skal kunne forelske seg i meg...

Står liksom fast føler jeg.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måte:/ 2 keisersnitt og magen henger deretter:( Men, har funnet ut at dersom ingen vil ha meg slik jeg er, får jeg gjøre det beste ut av livet mitt sammen med mine to sjarmtroll:D Vi koser oss, og er en flott familie:) Men, om kveldene etter barna har lagt seg, kjenner jeg savnet etter noen å prate med i det minste...

Skrevet

Ja, storkoser meg med barna mine, men det er som du sier.. på kvelden.... da kommer savnet etter en..

Og når ting har skjedd, både morsomme og triste, så har jeg ingen å dele det med....

Har tatt meg selv i å holde på å ringe xn flere ganger, og så plutslig går det opp for meg at han er jo ikke min lenger.. så hvorfor skulle han gidde å høre på det som skjer i hverdagen min?

Huff...

Vet liksom ikke hvor jeg skal begynne heller... man finner jo ingen på byen heller, og ikke fester jeg så mye heller... Har jo alltids møtesteder på nettet, men vet liksom ikke helt om det er noe for meg...

Får trøste meg med at jeg ikke er den eneste som er alene i verden :P

Skrevet

Når du møter den rette vil han syntes du er fantastisk og sexy selv om du har noen kilo for mye eller om magen henger. :-)

For den rette vil se hvem du er på insiden og det er det som gjør at han faller for deg.

Bare kos deg med barnet/barna dine for nå og ikke bli desperat så dukker han bare plutselig opp en dag.

Når du minst forventer det.

Skrevet

Du, vet du hva? Jeg hadde det sånn etter min første fødsel for ti år siden. Hele magen min er full av strekkmerker og løs hud. Jeg har strekkmerker på puppene, lårene, venusberget. Jeg følte meg helt forferdelig og tenkte at INGEN ville ha meg.

I dag har jeg en "altfor" kjekk samboer som alle snur seg etter, men han elsker MEG. Ikke for sånn som jeg ser ut (jeg er forresten en fin jente ellers), han driter i strekkmerkene mine. For ham er jeg pen for den jeg er. Ikke mist håpet for noe så dumt som utseende. Jeg skulle gladelig gått tilbake og forandret tankemåten min nå når jeg ser hvor dum jeg har vært. Jeg føler jeg har ødelagt flere år ved å rakke ned på meg selv.

Kom deg ut og tren, bruk kroppen din. Man er alltid mer glad i ting man bruker, og det er vitenskapelig bevist at kvinner som bruker kroppen sin aktivt, er mer fornøyd med den. Dessuten utstråler det til andre og gjør deg mer attraktiv.

Og OM du skulle møte på noen som ser ned på deg pga at du har den kroppen som du har fordi du har født, er det VIRKELIG noen du kunne tenkt deg å dele livet med? Han kan ikke være mye voksen, nei. Se på det som en fin måte å eliminere ut drittsekkene du møter på din vei. De virkelig fine menneskene som fortjener deg er i stand til å tenke i videre tankebaner enn som så. Du klarer dette :o)

Skrevet

Her var det en tråd fra anonymforumet. Skrev på den i går. Jeg er jo full av strekkmerker, og jeg var litt overvektig da jeg fikk meg kjæreste, men jeg har gått litt ned i vekt nå, så er sånn sett normalvektig. Har faktisk aldri tenkt på at overvekt skal være noen hindring i å finne noen, for jeg har rett og slett ikke lyst på en overfladisk kjæreste.

http://www.dinbaby.com/forum/thread/140277519

Jeg har god selvtillit da, tror det hjelper mye, da er man mer aktiv i samtaler med det andre kjønn i stedet for å sitte i hjørnet. Derfor jeg har fått mange guttevenner. Negative kommentarer på utseendet mitt har jeg kun hørt fra KVINNER! Tror ikke menn bryr seg så mye om utseendet til kvinnene sånn som vi damer selv gjør.

Skrevet

Sant, sant :o) Jeg er aldri halvparten så opptatt av hvordan jeg ser ut når jeg går ut med guttevennene mine som jeg ser ut som når jeg går ut med jentevennene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...