Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Vurderer å utføre en krystallslipning, men vet ikke helt hva effekt den har??
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 dette lurer jeg også på...noen som kan svare? som har prøvd dette selv?? min hud er preget av store porer og svarte prikker, spesielt i nesepartiet, har en god del små arr etter kviser og litt kviser til en hver tid.. kan krystallsliping ha god effekt på dette??
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Jeg tok krystallsliping for et per mnd siden. Superfornøyd! Det var kjempedeilig. Etter første behandling ble huden kjempeglatt og uten alle humper og dumper. Pigmentflekker ble mye bedre men ikke helt borte. Følte at renseprodukter og kremer virket mye bedre etterpå. Var mye plaget med acne og har ikke hatt en eneste etter behandling. HURRA!!! Tok en behandlig til etter 10 dager og da ble pigmentflekker og merker etter acne nesten helt borte. Viser litt enda men er mye mye bedre. Betalte kr 350 pr gang. En god investering. Man bør ikke være i sol på en stund etterpå så kanskje best å ta behandlingen til høsten. Eller i allefall investere i en god solkrem og fin hatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå