Gå til innhold

prøver igjen... synes dere det ligger noe bak dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en samtale med fyren min i helgen, der spurte han meg når vi begge hadde drukket litt mye vin da på en middag om jeg kunne tenkt meg å gifte meg med ham, da spurte jeg ham og og vi begge ble enig om at vi kunne tenkt oss å gifte oss med hverandre.. Han har tullet mye om det temaet i det siste, giftemål osv.. Så neste morgen kommenterte jeg at vi var litt vel brisen kvelden før, så spurte han " Men du vil vel fremdeles gifte deg med meg?" jeg smålo.. han bare "jeg er seriøs!"... Visste ikke helt om han var det eller ikke, så resten av helgen var han skikkelig omtenksom, tok meg ut på dyreste resturantene og spurte så inmari mye om jeg hva jeg kunne tenkt meg i framtiden, vi snakket om hus, barn og alt.. Men jeg får ikke det han sa ut av hodet, for han virket så seriøst.. så lurer på om han virkelig mener det?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og når har du tenkt å tro på ham? Når dere går NED kirkegulvet?

Skrevet

Nei, men når han går ned på knærene og tar fram en ring ??

Skrevet

hei:-) jeg tror ikke noen menn i hele verden spøker med så store ting,så ja du kan tro han der ja:-)

Skrevet

herregud så han kan ha vært seriøs da.. husker han sa at han egentlig tenkte å vente noen måneder til med frieri osv men pytt samme han har ventet så lenge på meg.. Og det sagt av min drømmemann, blir litt glad her nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...