Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem som vinner og hvordan det går? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra jeg sjekket denne linken før noen hadde svart da, for jeg vil ikke vite svaret.. vær så snill og skriv mer i overskriften hvis d er sånne spm, utrolig irriterende og komme over noe man ikke vil vite fordi overskriften er misvisende :P

Skrevet

Bare å google det så finner du det ut.

Skrevet

Vil du ikke vite noe om ungkaren er det jo kanskje greit og bare la være og klikke på innlegget da..? bare en ide.

Man vet liksom at det ALLTID er spm. når man ser slike overskrifter. Folk som spr hva som skjer videre.

Og jeg vil gjerne vite om noen vet hva som skjer videre. Så i kveld og for 2 uker siden, vet ikke nå jeg får se igjen. Stiller ikke klokka etter det akkurat, men vil gjerne vite; 'hvem er hun som kommer til New Zeland for og se han?'

Jeg tipper; Enten er det exen, moren til TY. Ellers så er det mammaen til Melissa (litt ung kanskje da...?)

Noen som vet?

Skrevet

Tror det var hun ungkarskvinnen (DeAnna??) som dumpet Jason i forrige sesong?

Skrevet

Jeg vet, jeg vet

Han frir til hun mørkhårede (Melissa?), men dumper henne på showet etterpå, og ringer opp den andre jenta. Hun blonde som ble dumpet på finalen. (Hva en ikke finner ut når en leser på anonymsiden)

Skrevet

Aaaah, nå kommer det tilbake til meg! Husker og hore alt hopla rundt dette. han fridde, også dumpet henne igjen. Stemmer. Så han endte opp med hun fra ungkarshowet, LOL. Ville folt meg så snytt! Kjempebra underholdning dette her, ha-ha. Nå ler jeg godt, takk for den 'heldige eier'. Ikke ofte dine innlegg gir meg en god latter, LOL!

Skrevet

vil jo gjerne snakke om ungkaren jeg, men ikke vite hvem som vinner... spm er greit d ;) Men går an å skrive litt mer i overskriften når det gjelder tvprogram flere følger mer på, hvis det skal røpes hvem som vinner osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...