pixelmamma til 2 fine gutta:) Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Regner med de fleste har fått med seg årets solkremtest, Og babyline og vichy kom veldig bra ut, likedan Derma sin som selges på meny og ultra... Håper dere er opptatt av dyrs plager og hvordan de blir pint under dyreforsøk, for det har seg nemlig slik at det kun er DERMA sin solkrem som ikke er teste på dyr av de som kom ut best på test... Så valget er vel temmelig enkelt da:) Sjekk ut hvilke produkter som er testet på dyr ved å se på den røde, orange og grønne listen som dere finner ved å søke på feks dyreforsøk. Tenk om alle kunne vært beviste på sitt valg når det gjelder kjøp av kosmetiske varer som IKKE er testet på dyr, så hadde vi kanskje spart uskyldige dyr for grusomme lidelser...
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Hvem skal man teste det på da? Uskyldige mennesker?
pixelmamma til 2 fine gutta:) Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 Kjære deg, håper du tuller nå... Selvfølgeli ikke!!! Men det er mulig å dyrke menneskeceller i reagensglass eller . bruke sopp, bakterier,alger osv. Body shop har vel brukt frivillige mennesker til å teste div produkt på huden. Og det er vel da det blir mest riktig, ettersom det tross alt er vi mennesker som skal bruke det og ikke dyr...
CAT77 Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Da burde valget være enkelt! Det blir Derma! Takk for bra innlegg!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 hvor fnner jeg denne testen??
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 fant en på klikk.no.. men er det kanskje en annen en og..?? såg ingen DERMA....
Sjefsmegga Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 MUlig jeg er kynisk, men jeg velger produkter som er tryggest mulig for oss og barna, uavhengig av om de er prøvd ut på dyr eller ei. Jeg spiser dyr, så da ser jeg ikke forskjellen på om de lever i fangenskap for matens del, eller om de brukes til labtester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå